Maaseutu kierros alkoi ,lauantaina ja sunnuntaina vanhat kuormaautot avasivat kesän . Olin katsomassa niiden ajoa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 09:57

Kevät tuo aina parhaimmat kulkupelit liikenteeseen huvi ajelun merkeissä ja ehkä tarpeeseenkin.
Ilmestyy kupla-Wolkswagenit, pappamopot ja museoautot.
Oikein niitä jää katsomaan haavi auki ja ihastelemaan. Olikos se viime antiikki ohjelmassa
kun oli aivan hurjan hieno auto, jonka konepellillä se henkilö, joka siinä oli, sai lapsena istua.
Nyt se ei tullut kysymykseen, silkkihanskoin sai vain silitellä sitä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.03.2010 - 09:18

Mikäpä sen hienompaa. On vähän nostalgiaa ajoneuvot ja maaseutu. Mailla täällä on kesäisin museoautoilla saimaan ympäriajo tosin oikaisten tietysti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.03.2010 - 10:36

Hienoa. Meilläkin muuten oli iso suuri auto ja sen nokassa luki venäjä. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 11:19

varmasti mukava tapahtuma sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 13:03

Hienoa, oli varmasti näkemisen arvoinen tapahtuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2010 - 20:34

Vanhat autot, kuorma-autot mukaanlukien ovat hieno harrastus. Ohessa lisätietoa kuorma-autoharrastajista.

www.vetku.fi/etusivu.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 23:28

Komioita ja nostalgisia ovat.
Itse näin vanhoja henkilöautoja Teneriffalla helmikuun alussa karnevaalien aikaan.