Onko sinulla omatupa ja myös omalupa?

Meillä ei ole omaa tupaa,vuokra tupa kumminkin.

Avainsanat: koti kumminkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 10:54

On oma tupa ja lupakin. Luvista puheen ollen kaikki luvan varaista.Onhan tämä vapaata ja omaa pihapiiriä silmänkantamattomiin.Mutta työtä teetättää tämäkin kovasti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2010 - 11:16

oma vuokratupa ja oma lupa asua.
ja vuokranantajankin lupa asua.
ja naapuritkaan eivät ole valittaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 11:22

Miten tuon nyt ottaa. Jos lakko jatkuu pitkään saattaa olla ettei enää ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 11:37

Kyllä minulla on omatupa ja siihen omalupa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 11:52

oma tupa ja oma lupa on, mut tarvii kait tota toista puoliskookin välillä kuunnella:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2010 - 12:46

Josko ei muuta omaa olisikaan, niin oma lupa on ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 14:08

Jotakin on ja jotakin ei. Yleensä rehvastelijoille olen sanonut, ettei ole mitään ja persekin on kahesta kappaleesta! Onpa tai ei. Ei lissää muiden leipää, jossei minunkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:22

Oma tupa ei ole mikään onnen tae, joskin saa asua rauhassa, kunhan hoitaa velvoitteensa pankkia kohtaan. Vuokratuvasta voi joutua lähtemään ja kun lähtee, ei saa mitään mukaansa. Omasta saa yleensä jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:37

Luvan sain, oma kulta minulla on.
Onnemme aika lie loppumaton.
Kanssa rakkaan, tuvassa asustelen.
Aikoinaan vannoimme yhdessä sen.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 15:57

On oma velaton kerrostalotupa ja aivan oma lupa huomioiden kuitenkin taloyhtiön järjestysmääräykset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 18:21

Oma tupa on sekä oma lupa.Pankki ei omista pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:05

Tääläkin ihan oma tupa..ja silloin on mys oma lupa..saa tehdä mitä haluttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:10

On oma tupa,mutta kaikkea ei ole lupaa tehdä omin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 19:13

Oma tupa ja luvat sen mukaan. Pankkikaan ei enää määräile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:10

Kyllä on, ja tästä luvasta en luovu. Oma lupa, ja oma tupa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 20:24

Jos nyt täytyy varallisuuden selvitys tehdä, niin minulla ei ole ikiomaa rahalla ostettua kotia.
Minulla on silti kaunis pieni koti, jossa on lasitettu parveke ja sauna. Kaupungin parhaimmalla paikalla.
On terveyskeskus, poliisi.kela posti,verovirasto,kaupunginvirasto,uimahalli ja jäähälli, mitä nyt en muista 500 m läheisyydellä.
Muutin tähän marraskuun alussa ja 27.12.2009 seurakunnan pastori sanoi kodin siunaamistilaisuudessa
sanat:" onnellista kotia ei aina saa rahalla, vaan sen saa kodiksi rakkaudella". Täällä minulla on elämäni kaikki pienet muistot mukanani. Mieheni muutti jo uuteen kotiin, olen onnellinen kodissani juuri tässä
kodissa. Ei ole muuttouhka päällä kun asumiseni on taattu niin kauan kun tulen toimeen tässä.
Onnea ja siunausta kaikkien teidänkin napsuttelijoiden kodille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2010 - 12:51

oma tupa on ja oma lupa ...välil kyl saatan kysellä isännänkin mielipidettäkin....kun yhdessä täällä keskellä ei mitään elellään.. :)