Mistä löydän vanhan kysymykseni?

Olisi kiinostavaa löytää se yksi vanha juttu...;-)

Lisätty: 26.03.2010 - 15:41

"Oma napsu"...mikähän se on?Löydän kyllä profiilin mutta omia napsuja on vaan baarikaapissani....;-)

Avainsanat: susan r.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2010 - 14:21

jollei avainsana tärppää,minusta voisit etsiä omista kysymyksistäsi(omat sivut,oma napsu) ja niin pitkälle kunnes löytyy;lycka till!Mikäs se muuten on?

Lähteet:
oma napsu,omat kysymykset-arkisto

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.03.2010 - 14:28

Käytä sitä avainsanaa joka oli silloisessa kysymyksessäsi. Muussa tapauksessa sinun pitää etsiä kaikki omat kysymyksesi läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 15:51

Kumpa nyt muistaisi mitä on kysynyt ja mitä avainsanoja käyttänyt.
Ei pollaa nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:16

Oma Napsu Profiili > Vastaukset > Avoimet kysymykset > Lisää avoimia kysymyksiä - kunnes löytyy. Katso myös Sulkeutuvat kysymykset
Jos ei ole Avoimissa kysymyksissä niin > Suljetut kysymykset > Lisää suljettuja kysymyksiä - kunnes löytyy.
Tai jos muistat jotain oleellista sanaa kysymyksestäsi niin Haku > www.napsu.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 16:56

tuossa ylhäällä on vastaukset/ viihde/uutiset//haku ja siitä naps, avautuvaan ruutuun joku kysymyksessäsi ollut sana, pitäis alkaa löytyä? Näin:
www.napsu.fi/haku/?domains=w...mp;sa.y=29

Muista laittaa napsun kohdalle se täplä, muuten tuloo liikaa infoa.

kaappari ovi: www.napsu.fi/haku/?domains=w...mp;sa.y=19

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2010 - 18:52

Ainakin jos ei avain-sanan perusteella..alat vaan selaamaan kysymyksiä,kunnes löydät mitä haet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2010 - 02:54

Oma napsu ja profiili menevät samaan paikkaan. Sieltä löytyy vastauksien alta auki olevat ja sulkeutuneet kysymykset

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2010 - 07:55

Oikeassa yläreunassa on Oma napsu. Sieltä sitten Vastaukset ja sieltä edelleen haet niistä muutamien sivujen joukosta sitä. Ellet muista osiota tai avainsanaa. Jos aine oli vaikka Perhe ja ihmissuhteet, niin oikealta kun klikkaat kategoriaa, niin esille tulee sinne ohjatut kyssärit ja vastaukset. Onnea haulle. Monimutkaista ja hermoja vievää puuhaa, mutta koita kestää...