Huomenta!Mikä vuosipäivä minulla on? Tärppästikkeli on......

Tärppästikkeli:heiluri,myös sanottu heilurimaisen eläkkäitä lapsia ja nopeasti tulistuvia
ihmisiä. (Tyrvään murteen sanakirja)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 07:20

onnea sinulle...onkos tuo tyrvään murre sinul hyvinkin läheinen...min siel päin oon hengaillut joskus ja en tuosta murteest tuota sanaa tunnistanut siis tärppästikkeli ...ihan vieras sana taas , mut hauska jos vaik tulis pien kirjotus virhe niin jot.. :)) nauraa :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.03.2010 - 06:43

Onnea sinulle. Olet ollut vuoden verran napsulainen. Niin ja huomenta myös sekä oikein mukavaa tiistai-päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 08:51

Onnittelut sinulle vuosipäivän johdosta, kerjäsit huomiota, minä kerjään virtuaali kakku kahvit tai oikeat Hannunniitun kioskilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:04

Onnentoivotukset myös minulta vuosipäivän johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 09:22

Vuosi napsussa. Ei "hullumpi" harrastus. Toiset tulee kaukaa perästä.
Onnittelut hyvän kevään toivotukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.03.2010 - 09:38

Huomenta. Ja onnea. Kauas meni tämän muorin arvaus tuosta tärppäsestä. Murteet kun eivät ole alaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 10:01

Onnea...kiva että olet ollut mukana...Vuodet vierii..että hupsis vaan.. niin nopeasti,että ei meinaa pysyä perässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 11:24

Onnittelut vuosipäivästä napsussa olosta ja sija on kunnoitettavalla paikalla myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 17:30

Paljon Onnea!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2010 - 19:13

MOikka teerimäki,sinäkin Brutukseni;onnea vaan!Tärppästikkeliä käytti muinoin mun äitivainaa,kun tarkoitti kipakkasanaista tai teräväkielistä(hiukka ilkeätä tyyppiä).