Aunus Petroskoi

Onko kokemuksia Aunuksen hotellista nimeltä OLONGA ja Petroskoin hotelli nimeltä SEVERNAJA. Vai voiko niitä hotelleiksi kutsua. Syksyllä olisi suunnitelmissa suunnata sinnepäin..

Avainsanat: venäjä karjala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2010 - 14:11

muistan joskus 70-l loppupuolella vanhempani kävivät tuolla. oli ankeeta, puutetta jne.
mutta hei - ajat ovat muuttuneet. sitä paitsi, jos sinne menee täytyy muistaa että siellä ollaan sen paikan ehdoilla. vain jos ilmoitetaan yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista - eikä niitä ole, voi vähän valittaa.
mielenkiintoinen kohde, ehkä joskus menen itsekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2010 - 16:56

Miksi ei voi kutsua, jos ne sillä nimellä ovat?

En tiedä miten paljon olet Venäjällä matkannut, mutta tuntuu siltä, että olet ekaa kertaa sinne menossa.

Itse olen yöpynyt kyseisessä Aunuksen hotellissa jokunen vuosi sitten. Petroskoin hotellissa on useampi tuttavani yöpynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2010 - 17:14

Ohessa tietoa Aunuksen hotellista. Googlettamalla löydät myös toisen kysymäsi hotellin.

www.futurist.fi/fi/htlpopup....&id=59