Kuinka monta kultakäätyä on par'aikaa kaulallasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 10:32

Ei ainuttakaan, en käytä koruja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2010 - 09:20

Tällä hetkellä ei yhtään... nilkassa kylläkin - aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 09:36

En käytä koruja,kun juhlissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2010 - 09:52

Ei ainuttakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 09:55

Kulta kyllä aamutuimaan halauksen antoi. Vaan käädyistä en tiedä mitään. Oli moninverroin parempi kokemus.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 10:11

Panssariketju on aina mutta hyvin sähköä ja lämpoä(kulkevat käsi kädessä)johtavana saunassa kuuma. Kääty on vieras nimike minulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 10:19

Kaulassa ohkainen kultaketju missä kultainen koru pienellä timantilla...ollut 40 vuotta jatkuvasti..kaulassani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.03.2010 - 11:08

Käädyistä ei voi puhua, mutta kaksi ketjua on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 11:24

Kultakorut olen laittanut piirongin kätköihin säilöön. Menossa hopeakausi. Paula Nummelan korut ovat ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 13:32

Tällä hetkellä on oikein hyvä ja kestävä paksu kultaketju kaulassa.Siinä se on jo kohta riippunut kohta 2 vuotta.sain sen lahjaksi kun pyöreitä silloin täytin.Se on hyvä muisto mieheltäni ja lapsiltani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 15:20

Kaksi hyvin ohutta kaunista ketjua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2010 - 18:07

Kaulassa ei ole yhtään koruja. Ranteessa on kolme ja sormissa yhteensä 6 sormusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 08:23

En ole "joulukuusi" eli en käytä koruja kuin juhlatilaisuuksissa ja vastaavissa. "Käätyjä" en harrasta lainkaan. Sormuksia on 3 sormissani, ne "pakolliset" kaksi ja yksi muistosormus niiden lisäksi.
Tulee jotenkin markkinatunnelma jos on paljon erilaisia ripustuksia kaulalla ja ranteissa, korvissa jne. Siitä näkee esimerkkejä ihan tarpeeksi ja osaa välttää mauttomuuden.
Arvokkaimmat korut ovat pankin tallelokerossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2010 - 12:31

kolme - pahus kun neljäs meni poikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2010 - 20:32

En omista ainuttakaan.