Mikä on valittu vuoden sienistä ykköseksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2010 - 01:35

Kehnäsieni.

Kysyjän kommentti

kehnäsieni hyvinkin. En minäkään vaikka olen poiminut paljon sieniä, kait eläissäni ole
ottanut kehnäsientä. Paljon oikeita vastauksia, kiitos kaikille vastaajille.
Arpa lankesi nyt Justukselle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2010 - 22:27

kehnäsieni on valittu vuoden 2010 sieneksi.

Lähteet:
ruokatieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2010 - 22:43

Enpäs tiennyt tuotakaan, vaikka itse kerään kehnäsieniä. Ovat muuten hyviä sieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 23:03

Voi kun tunnista edes kehnäsieniä..nyt pitää ottaa sienikirja esiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2010 - 23:36

Tarjoan kantarellia. Ainoa sieni mitä olen koskaan oppinut syömään ja jonka tuolta metsistä tunnistan ja kerään syksyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 00:43

Netistä löysin tuon kehnäsienen. En kyllä koskaan ole maistanut ainakaan tietoisesti.