Pdätkö M.A.Nummisen lauluista, niiden sanoituksista ja esiintymistavasta?

Avainsanat: m.a.numminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 13:07

Minä olen tykännyt omalla hassulla tavalla aina M.A.Nummisen omasta tyylistä ja lauluista,kielitaitoinenkin härra on.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 13:04

En tosiaankaan pidä. Tuntuu että jokainen osaisi esiintyä silla tavalla kiekaisemalla, niin kuin hän joissain laulussa tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 13:20

Ei ole minun makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 13:25

Olen nähnyt Helga neidon kylvyssä... ja muut mukavat. Ei ihan kuulu suosikkeihini. Hänkin jo 70 vuotias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:40

En sulje radiota jos sieltä häntä kuuluu, muuten hänen musiikki jää minulta vähemmälle kuuntelulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 14:47

Jos radiosta tulee..niin kuutelen mutta ei ole ole suosikkini..
Onhan kyllä esiinymistapa aika erikoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 15:36

Tekee paljon lastenmusiikkia joten kunnia hänelle, mutta minuun ei pure

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:02

Juu, kyllä 70 luvulla vein lastani M.A.Nummista katsomaan ja kuuntelemaa Kalliossa sijaitsevaan
puistoon. No se on nyt niin hupaisa laulaja, kait hän lastenlaulujen nimissä pääsi pintaankin.
laulutyyli on samanlaista huumoria kuin Turhapuro elokuvatkin. Niitäkin katsoo sillä
silmällä, että ne ovat niin hulvattoman hassuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:32

Hassuja lauluja hassulta laulajalta, en oikein pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 16:56

Turun vpk:n talolla joskus kun olin pienen tyttäreni kanssa katsomassa niin Mauri-Anteron määkäistessä lapsi alkoi itkemään pelosta ja täytyi poistua pian paikalta..Tosin kajarit on sen verran isolla jotta mielellään lähdin itsekin.Ruotsin puolella hän kai suositumpi ja suon sen onnen heille...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 19:44

Todella varmaan Suomen erikoisin laulutyyli hänellä (mistä lienee saanu alkunsa) täytyy sanoa, 70-luvun alussa kun olin teini, niin hän ns. pinnalla musiikillaan, joten nostalgisesti sen aikaisest mun ihan "täytyy" pitää, muuten en niinkään, tosin lapsille varmaankin on hauskaa kuultavaa ollut viime vuosina ja uskomatonta, että jo täyttänyt 70, jos ei muusta, niin siitä huomaa, et itekkin oon vanhentunu... nyyh:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 21:37

Pidän kyllä hänestä persoonana,mutta lauluistaan en välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 22:22

Lapsena tykkäsin kovasti M.A.:n laulutyylistä. En vieläkään sulje radiota, jos äänen kuulen. Tekeekin kaiketi enemmän musiikkia lapsille, siinä on varmaan ihan paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 17:05

En pidä tästä tyylistä, enkä tyypistä.