Miten sisustetaan valolla?

Avainsanat: sisustus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2010 - 08:02

Nykyisin on varaa valita ja sisustaa valoilla. On vaikka minkälaisia virityksiä olemassa. Haluaisin esim. että makuuhuoneen katossa olisi tähtitaivas ja saunassa myös pieniä kohdevaloja. Joku valo voisi valaista taulun tai kukkaryhmän jne.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2010 - 01:41

En tiedä miten se oikeasti tehdään, mutta itse suosin kohdevaloja siellä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:32

"Sisustusvaloista" on paras luonnon valo. Avarisssa huoneissa hyvin johdettu luonnon valo antaa parhaan lopputuloksen. Tuossa nytkin nimittäin aurinko lähettelee säteitään ikkunan läpi ja heijastelee valoja varjoja huoneeseen.
Muutenkin valojen kanssa sää hienoja juttuja aikaan. On monia mahdollisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 08:54

Olen jonkun prosentin näkövammainen ja se asettaa jo omat vaatimukset
valoilleni. Ei ehkä niin kaunistavasti, vaan välttämättömästi.
Kohde valoja ikkunassa rakastan, mutta ei niitä minulla ole koskaan ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:22

Otetaan verhot pois ikkunoista ja annetaan luonnonvalon sisustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 09:31

Valopisteitä (pöytä/jalkalamppuja) huoneen eri osia korostamaan. Kyttilän valossa istuminen syys/talvi-iltoina on ihanaa ja kynttilän valo tuo oman kodikuuttensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2010 - 10:07

Laitetaan niitä valopisteitä sellaisiin paikkoihin joita halutaan korostaa. Muunlaisesta valoilla sisustamisesta en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 11:31

Napsut jo selvittivät saman mitä itsekin meinasin,uskomattomia muutoksia valojen sijoittelulla saakin,mutta vaatiiko isot tilat?Mun mielestä aina parempi isoissa tiloissa,mitä ei itsellä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 13:46

Luonnonvalo ja kynttilänvalo ovat parhaita sisustusvaloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 23:02

Kohdevalot on ihan mukavia talvella,kun on pimeää..ja kynttilänvalo luo tunnelmaa..Ja nyt keväällä ihana auriko tuo loistoa..