Miksi pitäisi vaihtaa selainta,kertokaa kuomat(viittaa putte-46n ed.kysymys)?Olen tytyväinen mäcciläinen,ei tarvetta vaihtaa.

vaikka voisi.

Avainsanat: selaimen vaihto-ihmettelyä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 22:33

Mäcciläiset on aina tyytyväisiä - paitsi päivittäessään käyttistä, Olen ollut kuulevinani että Macissä on ihmeellisiä yhteensopivuusongelmia alaspäin = aikaisempiin versioihin. Niin monet asiat on riippuvaisia käyttiksen versiosta. Onko yhä näin ? ja että Windowsin paras puoli on alaspäin yhteensopivuus.

Kysyjän kommentti

OK,ei ole kait vielä pitkään aikana tarvis päivittää käyttistä,jotain viestejä on tullut päivityksistä,mutta ilman ongelmia,aktsotaan sanos lääkäri...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 22:09

Ei niitä vaihdella tarvitse. Niiden käyttö nykyään on enemmän tunne- ja tottumuskysymys.

Aikoinaan niissä oli suuriakin toiminnallisia eroja ja Bill Gatesin ohjelmistot kukkuivat jos kukkuivat, suurimman aikaa sillöin tällöin nukkuivat.

Kehityskaari oli kai näin: "Elämässä onnistaa kun vain jaksaa ponnistaa"!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2010 - 12:35

Ei tarvitse vaihtaa ,jos ei tahdo.