Kuinka tarkkaan luet kysymykseesi tulleet vastaukset? Valitsetko itse parhaan vastauksen?

Itse kyselen senverran harvoin että kerkiän lukemaan myös vastaukset tarkkaan ja valitsemaan sen mielestäni parhaan. Tosin tämän kysymyksen vastaukset ilmeisesti luen vasta runsaaan parin viikon päästä, sillä tarkoitus on vähän lomailla ja olla pitkällä koneista. Sonmoro sano ...

Avainsanat: vastaus paras vastaus kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 22:42

Luen vastaukset aina tarkkaan. Ehkä siksi kun kysyn myös harvoin, niin on aikaa lukea ne vastaukset. Ja itse valitsen parhaan vastauksen jos vain olen silloin maisemissa ja koneen äärellä kun valinnan aika koittaa. Hyviä lomia sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 00:04

Kyllä luen kaikkien kysymykset hyvin tarkkaa varsinkin mikäli pitäisi valita paras vastaus ja muutenkin kun selviää ihmisen näkemys ja kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 01:04

Ensteks hyvää lomaa koneista!
Luen vastaukset,mikäli paikalla,mutta valitettavasti usein just kun olen duunimatkan päällä,on useita valittavia,enkä aina pääse valitsemaan,kun yhteys "pätkii" tai en pääse koneelle :-( .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 03:08

Kyllä mä pyrin valitsemaan sen omasta mielestäni parhaan vastauksen. Jos kysymys on ollut yhdentekevä, jätän parhaan valinnan mulle napsuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 07:49

Kyllä ne tulee katsottua mitä vastauksia on tullut, ja joihinkin olen valinnut vastauksen, ja toiset olen antanut mennä äänestykseen. En oikein tiedä mikä muilla napsulaisilla on ollut käytäntönä.

Lisätty: 14.03.2010 - 15:58

Oikein hyvää ja antoisaa lomaa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 08:05

Kyllä luen vastaukset, eihän sitä muuten olisi järkeä kyselläkään. Olen vielä suht' uusi napsulainen, joten käytäntöä ei ole muodostunut. Hyvää lomaa ja turvallista matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 08:21

Tietysti luen vastaukset kysymyksiini.Jos kyselen,kyselen nimenomaan saadakseni vastauksia.Valitsen myös parhaan vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 08:48

Kysyn paljon ja vastauksiakin tulee kohtuulliseti,luen vastaukset tarkkaan ja pyrin itse valitsemaan myös sen parhaan.Hyvää lomaa sinulle,mihin sitten suuntaatkaan,tule terveenä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 08:48

Joka kirjaimen tavaan ja kyllä itse valitsen parhaan, on varmasti joskus käynyt niin että on joutunut raadin valitsemaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 08:49

tottakai luen oman kysymyksen vastaukset hyvin tarkkaaan, itse valitsenparhaan vastauksen, kukas muukaan.kyllä minä toisten napsulaisten kysymykset ja vastaukset myöskin luen. hyvää ja antoisaa matkaa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 09:59

Kyllä luen joka vastauksen tarkkaan..Itse haluan valita parhaan vastauksen..vaikka valinta joskus tosi vaikea..kun on monta hyvää vastausta...
Hyvää lomaa sinulle..ja palaa sitten taas pirteänä porukoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:11

Tarkkaan tulee luettua. Vastauksen valitsen itse, jos on mahdollista. Tossahan on pari päivää aikaa suorittaa valinta. Joskus kun on matkalla, niin menee äänestykseen. Ei sekään huono tilanne ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:58

Kyllä luen tarkkaan ja valitsen itse parhaimman vastauksen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 18:20

luen ja myöskin muittenkin kysärit ja vastaukset , varsinkin jos olen kysymässä jotain yritän ottaa selvää, et ei ole ainakaan muutamaan päivään kysytty.. ja itse valkkaan kyl parhaan, mut yks kerta tais jäädä pois, kun olin lomalla ... jot hyvää lomaa sinullekkin ja nautinnollisia lomailuja :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:21

olen kysynyt kolme kysymystä täällä oloni aikana. luen vastaukset tietysti, ja kiitän niistä.
itse ne pitää lukea ja paras vastaus valita - mun käyttis ja mun mielipide.