Vauva hangessa on ratkennut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 19:43

Onneksi vauva selvisi hengissä...oli varmaan 12v. mennyt pää sekaisin,kun tuollaista teki.

Kysyjän kommentti

Tämä minuakin jäi vaivaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 16:41

Hyvä niin ja onneksi vauva on kunnossa.Nuo pikkuset ovat yllättävän sitkeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 16:49

kyllä siinä saa itse syytöksiä tyttönen kantaa lopun ikäänsä , jos vauva vaix ois tukehtunut sinne lumenalle .. karmii oikein selkäpiitä ajatuskin, mut onneksi vauva voi hyvin.. ihmettelen vain et 12v ei nyt ihan ole sentään ilman aivoja kulkeva , mut voi tuos tapaukses ollakkin.. sitä vaan , et itse sain hoidella pikkuveljeä useinkin , kun olin 12v .. eikä kylläkään käynyt mielessäkään häntä kohdella kaltoin ... saatika loukata .. kaikkea sitä tapahtuukin .. ihan järkkyy , ei kylläkään uskalla pikkuisia mihinkään ilman valvovaa silmää jättää ...tai minä en uskaltais , no ehkä tänne meitin terassille , kun ovi ois kokoajan auki , niin sit ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 16:52

AY,pitääs katsoa nettiuutisista ennenkuin varsinaisia uutisia alan seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:24

Ihan hirveä tapaus! Miten tuon ikäinen ei ajattele?! Oma lapsi on noita ikiä enkä voisi kuvitella....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:32

kauhea tapaus suorastaan, ja vielä 12-vuotias vasta,mitähän sillä on päässä liikkunut... vai onko mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:39

Lopputulos vauvan osalta kai onnellinen. Muuten herättää kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:14

Taisi olla päässä joku mielenhäriö.Kyllä 12-vuotiaan pitää erottaa asioita. Tämä tyttö pitäisi viedä mielentilatutkimukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 21:02

kuka ei välitä lapsestaan niin paljon että jättää YKSIN ulos vaunuihin? hei haloo! Maailma täynnä sekoporukkaa! Autokin lukitaan ja sitten se maailman tärkein olento, oma pieni lapsi jätetään pihalle ilman valvontaa!!! Lasta voi ulkoiluttaa hänen hereillä ollessaan. Nukkua voi yhdessä sisällä ne päikkärit. Järjen käyttö sallittua!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 21:32

On ollut tosi ajattelematon 12 vuotias. Ei voi olla terve, kun tuollaista tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:55

Voi lapsiparat. Näinköhän tämä tyttönen ymmärtää tekonsa vaarallisuuden.