ovatko jalkakäytävät nyt liukkaita ja petollisia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:07

Riippuu siitä missä kävelee, onko talkkarit ahkeria ja piisaako hoitavan asianomistajan
hiekat. Ovat paikoin, missä päivällä jo vähän sulattaa, ja yö kylmää.
Valkoiset laatoitetut suojatiet ovat petollisia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:09

Helsingissä osa jalkakäytävistä on kesäkunnossa, osa sellaista kynnöstä ettei pienellä maavaralla pärjää, pystyssäpysyminen selvinkin päin hankalaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:12

en tiiä jalkakäytävistä mutta vedin aikamoisen freestyle esityksen kun astuin rappukäytävästä pihalle. onneksi sain seinästä tukea. olis ollu saikun paikka muuten. petollista keliä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:50

Hgin keskustasta tai yleensä Hgistä en just tiedä,mutta täällä Espoon sydänmailla ovat aika mukruraisia,paitsi jos kone höylännyt ne luistinradaksi,aika taiteilua monesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:01

Ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 17:41

Sohjoisia olivat vähäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:33

Siihen kannattaa ainakin varautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 21:56

Kokeilemalla se selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:13

Kyllä on osittain liukkaita..mutta mennyt illasta pöppöröiseksi...kun päivällä satoi vettä..olin illasta koiran kanssa lenkin tekemässä..oli erittäin kurja keli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 08:49

Nyt kun sulaa ja pakastaa niin liukkaus tietenkin lisääntyy joka paikassa. Että hiekka on paikallaan. Se voi olla tosi lipevää mutta kävellessä aistit tarkkana ja autoillessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2010 - 08:31

On taas se aika kun ihmiset kaatuilevat ja ensiapupolilla on ruuhkaa päivittäin.