Mistä voi etsiä kesätyöpaikkoja eri maista?

ei mielellään euroopasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2008 - 21:27

Ulkomailla sijaitsevista työpaikoista ilmoitetaan esimerkiksi työvoimatoimistoissa.

Täällä myös ulkomaiden työhaku :
www.mol.fi/paikat/

www.danfoss.com/Finland/Jobs...JobSearch/

www.maailmalle.net/Resource....linkit.htx

Lisätty: 17.08.2008 - 21:29

Jos haikailet töihin ETA-maiden ulkopuolelle, on työpaikan etsiminen jo huomattavasti hankalampaa. Suomen työvoimatoimistot eivät voi välittää työpaikkoja ETA-maiden ulkopuolelle, sillä niissä vaaditaan työlupa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2008 - 21:49

Kannatta mennä eri järjestöjen kautta maaqhan ja hankkia vakipaikka siellä ollen , jos vielä siltä näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2008 - 08:50

Täältä linkistä löytyy jotain. Olen itse aikanaan löytänyt tämän järjestön kautta töitä ulkomailta.

www.alli.fi/sivu.php?artikkeli_id=327

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2008 - 11:50

Työvoimatoimistosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2008 - 15:18

jotkin isot (ja miksei joskus pienetkin) kansainväliset firmatkin palkkaavat ulkomaille töihin esim. työharjoitteluun tai työkomennukselle...näitä paikkoja voi olla hankala etsiä, koska monet työpaikat voi olla suunnattu 'omille työntekijöille', joten niistä ei aina ulkopuolisille kerrota. Mun broidi (nyt 42v) innostui lukemaan sähköoppia, eikä saanut Suomesta työharjoittelupaikkaa (ei edes ilmaista), koska on DI ja työnantajien mielestä ylikoulutettu harjoittelijaksi...joten koska Eurooppaa jo kierreltyään päätti hakea harjoittelupaikkaa Equadorista ja pääsi sinne puoleksi vuodeksi...työ ei kyllä tosiaankaan liity kovinkaan paljoa itse koulutukseen, mutta kuitenkin. lähtö sinne eessä reilun viikon päästä. haku tapahtui tietääkseni osittain koulun avustuksella ja osittain itse etsimällä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 21:42

työkkäristä löytyy parhaat yhteydet, varo bisneksentekijöitä