ikä on takapiru?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:18

kaiken maailman hommissa ikä on korvien välissä oleva asia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2010 - 13:08

Kait se ikä sen tekee jos alaikästen kans pelaa , laittomaks ilmoittavat määrätyn ikäse mukula ja takapiruiksi ei alaikäsiä kannata päästä, oppiva piru viä pelama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 13:53

Mitä enemmän ikää sen mukavammalta elämä tuntuu....enkä ole vielä takapirua nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 14:07

Kyllähän se ikä jonkinasteinen takapiru on kaikessa tekemissä ja olemisessa.
Mutta jos tarkoitit - mikä on takapiru. Niin eikös se ole sellainen hengessä mukana oleva henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:13

Piru edessä, piru takana niin olet kalpea kuin lakana. Välillä tuntuu, että jollain henkilöllä on sarvet kasvamassa tai ainakin taipumukset siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 16:36

Ikä on kaikilla se mikä on ,ei se miksikään muutu.Aina hyvä ikä.Sanoi mun mummukin kun kuoli 101v.tta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 17:04

Ikä ja takapiru. Miten ne voisi sovittaa yhteen? En oikein ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 17:40

ahaa, siis oikeasti ikä.........
ajattelin että m-kirjain ei toimi koneessasi.

mutta jos tarkoitit mikä,
takapiru tarkoittaa mm.
korttipelin ulkopuolinen katsoja (yl selän takaa)
(sair) takapäivystäjä