Alatko seuraamaan I:ltä nyt, klo 11.10, alkanutta sarjaa Anna ystävämme?

Lucy Maud Montgomeryn rakastettuihin Anna-kirjoihin perustuva kanadalainen sarja orpokotien kasvatista, kerkeäkielisestä Annasta, jonka optimismi ja ehtymätön mielikuvitus eivät häviä ankeissakaan oloissa. 1/13.

Lisätty: 04.03.2010 - 12:11

Ihka ihanan nostalginen tarina, ja oon itekin nähnyt tään sarjan parikin kertaa, ja nyt tään äsken esitetyn avausjakson katoin (koska kotona flunssassa), mutta eipä mulla sitten muulloin arkena ookaan aikaa katella kun töissä oon:(

Lisätty: 05.03.2010 - 17:23

lluusiolle: sori jos kyssäri särähti, oon tosin napsus nähny pahempiikin vihreitä:), johtu varmaan "ylettömästä" liköörikonvehtien syönnistäni + flunssan yhdistelmästä, yritän parantaa tapani jatkossa;)

Avainsanat: anna ystävämme sarja tv-1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2010 - 02:53

"Alatko seuraamaan I:ltä nyt..." tää on niin käsittämättömällä tavalla lyhennetty, etten oo ennen nähnytkään moista.
Kyseista sarjaa en ole seurannut, mutta kirjat olen lukenut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.03.2010 - 11:21

Olen katsonut tuon sarjan ja pidin siitä kovasti. Mutta yleensä jätän uusinnat katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 11:54

vältän systemaattisesti sarjoja,

vanhojen kokemusten mukaan ne vesittyvät aika nopeasti vaikka alku olisi kuinka herkullinen
eikä kuitenkaan ole tilaisuutta seurata mitään kovin tiiviisti

eli en ala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:00

en ala katsomaan kyseistä sarjaa, tv on jäänyt vähemmälle tietokoneen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 12:09

En ala katselemaan..kun en yleensäkään katsele siihen aikaan päivästä..kun työt melkein aina siihen aikaan..enkä kyllä nähnyt sitä aikaisemminkaan..huono aika katseluun minulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 14:12

En telkusta seuraa sarjaa, mutta Montgomeryn tuotannon olen lukenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2010 - 16:57

Olen nähnyt sen aiemmin ja lukenut kirjat. En katso uusintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 08:19

eN ALA!