mikä olisi helppo ja hyvä sähköposti ajoittelijalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 15:43

Jos tarkoitat sähköpostipalvelun tarjoajaa (eikä SP-ohjelmaa).
Kenen Internet-yhteys sinulla on ? ja mitä palveluja siltä saa ?
Siis usein Internet palvelun tarjoajalla on myös oma sähköpostipalvelu, silloin se voi olla "helpoin tapa", esim Elisa, Saunalahti, Sonera jne.
Googlen Gmail on eräs ihan hyvä ja ilmainen. monia muitakin on.
Gmail ohje: mail.google.com/support/?ctx...amp;labs=1
Tietoa: mail.google.com/mail/help/in...about.html

Lisätty: 28.02.2010 - 20:33

Lisäksi: Gmail on suomenkielinen, ei tarvitse erillistä sähköpostiohjelmaa vaan se toimii suoraan selaimella - mistä vain - myös puhelimella, hyvä ohjeistus, kehittyy jatkuvasti, roskapostinsuodatin, postilaatikossa reilusti säilytystilaa, arkistointi ym.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2010 - 15:46

nuoret naiset käyttää paljon 'hotmail'ia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 16:32

jumppiksen suosittelema hotmail,
www.microsoft.com/finland/wi...tmail.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 16:33

Jos tarkoitat sähköpostihjelmaa, niin ainakin gmail ja luukku.com ovat helppokäyttöisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 17:09

Kyllä olen gmailin kannalla, varsin helppo ja yksinkertainen käyttää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 18:55

kyllä se on gmail.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 21:11

Gmail on helppokäyttöinen, toimiva ja suomenkielinen. Lisäksi muistitilaa löytyy lähes rajattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2010 - 22:02

Ehdottomasti Gmail. Paras, helpoin, ilmaisin, tilavin ym. ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 23:52

Kiitos kysymyksestä ja vastauksista. Taidan vaihtaa Suomi24 Gmailiin. Nykyinen sähköpostini on hidas ja jatkuvasti jotain muutoksia meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 02:27

Minulla koko hommat soneralla ja ilmoittaa puhelimee uudesta eemelistä. olen tyytyväinen kokonaisuuteen. laskutkin ovat yheisveloituksella ja muistipuolta riittää enemmin kuin minulla. laitan eri asiat eri kansioon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 11:17

Gmail tai hotmail

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2010 - 06:28

Gmail, nopea ja hyvä. Hotmail on hidas ja tökkii.