Nyt on kunnon paukku ollut Chilessä!

Maanjäristys 8.8 rihteriä.
www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...61?ref=rss

Avainsanat: maanjäristys tsunami

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2010 - 11:36

Olipa järistys.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2010 - 11:55

Toisissa paikoissa maa tärisee kun täällä lumi tekee tuhojaan.Kuinkahan osaisi olla sellasessa maassa jossa nuo kovat tuhot koittelee jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 12:40

Tämä lumentulo on pientä harmia..järistyksiin verrattuna..kyllä on hirvittävä tilanne Chilessä..minuakin pelotti aikanaan kun oli Rodoksella pieni maanjäristys....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 12:57

Maailmalla jytisee eikä se tähän lopu. Koetetaan me täällä selvitä hengissä lumen pudotuksista ym. omista ongelmista tään talven suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 13:29

Noilla mailla ja mantereilla järisee usein.
Onneksi täällä suomessa ei.
Tänä talvenakin vain lumesta hieman haittaa, mutta muuta ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2010 - 14:15

Aina sattuu ja tapahtuu. Nyt sitten oli Chilen vuoro. Toivotaan, että tuhot olisivat mahdollisimman vähäiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 14:38

Miksi taas, eikö näitä ole jo liikaa tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2010 - 19:23

Minusta tuntuu, että näitä luonnon katastrofeja on viime aikoina ollut enemmän kuin muistan aiemmilta vuosilta. Valitettavasti täytyy yhtyä Mariaanan mielipiteeseen, ettei ne tähän lopu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2010 - 09:26

Vastaavaa on ollut aina, nykyään vain tiedotus toimii eri tavoin. Joskus tuntuu myös siltä että Suomessa kerrotaan pienemmisät tapahtumista ihan turhaan, esim. jos jossain taikkulassa vene kaatuu ja pari ihmistä hukkuu, se on uutinen meillä.
Tuhoisat maanjäristykset ovat tietysti uutisoinnin arvoisia mutta ei meidän lumisateita rapakon takana kerrota...