tuleeko ensi viikonlopun aikana armeijan panssarivaunut poliisin avuksi bangkokissa

Lisätty: 26.02.2010 - 13:33

tänään tulivat panssarivaunut,suurimmille poliisiasemille

Avainsanat: thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 08:31

Ei harmainta aavistusta eikä välttämättä edes kiinnosta Thaimaan asiat.

Kysyjän kommentti

sinullekkin tiedoksi,oppositiopuolue maksoi hallitukselle ilman protestia 1 miljardi euroa,armeija palasi kasarmeille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 19:31

en osaa sanoa bangkokista,
mutta Suomessa saisivat tulla VR:n avuksi,
että saisivat junat liikkeelle .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 19:39

Kajaanissa pasi on liikkeellä,piiritystilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 19:44

Kenpä tietäis sen, ken arvaisi huomisen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 20:05

Jaa, vaikea sanoa mitä huominen tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 20:17

Kyllä voisi hyvin tulla tänne apuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 20:23

Taiwanissa on (vain) Googlen kuvausauto (Street View) liikkeellä seuraavilla paikkakunnilla:
County City
Changhua Changhua, Lugang Township
Hsinchu Hsinchu
Hualien Hualien, Fonglin Township, Shoufong Township
Kaohsiung Kaohsiung, Fongshan
Pingtung Pingtung, Hengchun Township
Taichung Taichung
Tainan Tainan
Taipei Keelung, Sanchong, Taipei
Taitung Taitung, Chihshang Township
Taoyuan Taoyuan, Jhongli
Yilan Yilan
maps.google.fi/intl/fi/help/...-view.html
Anteeksi se olikin Thaimaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 01:30

Voivat tulla, mutta miten se onnistuu?
Yksi harja ja kymmenen miestä (naista)-:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 04:25

Thailandin armeijan panssareista ei ole tietoa mutta;
Kajaanin piiritystilanne raukesi poliisikoiran avulla.

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5253212212

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 06:50

Venäjän teillä riittää töyssyä ja kuoppaa. Varsinkin kelirikon aikaan tiet – myös isot valtatiet – ovat hyvin kehnossa kunnossa. Venäjän armeija on jo kolmen vuoden ajan varustautunut vaarallisen näköisillä, mutta käytännössä täysin harmittomilla aseilla. Varastoihin on nimittäin hankittu panssarivaunuja, hävittäjälentokoneita sekä ohjuslavetteja, joiden erikoisuus on se, että ne ovat ilmatäytteisiä. Pumpattavien aseiden tarkoituksena on vihollisen tiedostelutoiminnan hämääminen, Venäjän ykköskanava raportoi uutislähetyksessään.

Pumpattavat panssarivaunut, lentokoneet ja ohjuslavetit on valmistettu alkuperäisiä mittoja noudattaen mahdollisimman tarkasti esikuviensa näköisiksi. Jo noin sadan metrin etäisyydeltä hämäysaseita on vaikea erottaa aidoista. Kumiaseet tuottavat myös lämpöä, joten ne harhauttavat myös lämpö- ja infrapunakameroita.

Aseet ovat helposti liikuteltavia ja niiden osien asentoa voi muuttaa. Esimerkiksi ohjuslavetti voidaan pystyttää joko ampuma- tai kuljetusvalmiuteen, 1tv.ru uutisoi.

Alle sata kiloa painavan pumpattavan panssarivaunun pystyttämiseen menee parilla sotilaalla noin neljä minuuttia. Ohjuslavetin saa pumpattua paraatikuntoon viidessä minuutissa. Kohta pystyssä onkin jo kokonainen divisioona sotateknologiaa, joka ainakin pienen matkan päästä, näyttää vihollisen silmissä varsin aidolta.

Ilmatäytteisiä aseita valmistavan yrityksen edustajan Aleksander Talanovin mukaan kumiaseita kehitetään jatkuvasti aidomman oloisiksi. Tulevaisuudessa ne on muun muassa tarkoitus varustaa radioliikennettä imitoivilla laitteilla.

Ilmatäytteisiä malleja ruvetaan valmistamaan yhtä poikkeusta lukuun ottamatta lähes kaikista asejärjestelmistä.
- Pumpattavia sotilaita emme sentään ryhdy tekemään, Aleksander Talanov kommentoi.