Mikä hauska juttu voisi piristää..tätä kovaa talvea??

Lisätty: 23.02.2010 - 22:52

Alkaa kovat lumityöt käydä voimille..kun pitäisi katoiltakin tiputtaa lumet..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 23:06

Kävisikö urheiluvitsi näin olympialaisten kunniaksi?

" Meksikon olympiajoukkue

Miksi Meksikolla ei ole olympiajoukkuetta?

Koska kaikki juoksu-, hyppy-, ja uintitaitoiset ovat jo Yhdysvaltojen puolella."

Lisätty: 23.02.2010 - 23:09

Toivottavasti tämä ei ole kenellekään ajankohtainen;

Parin keskustelua ennen häitä:

Vaimo: “Hei, Pena!”
Mies: “No vihdoinkin, minä olen odottanut jo niin kauan!”
Vaimo: “Haluatko että lähden?”
Mies: “En! Mistä nyt tuollaista päähäsi? Jo pelkkä ajatuskin kauhistuttaa minua.”
Vaimo: “Rakastatko minua?”
Mies: “Tietenkin, kaikkina vuorokaudenaikoina!”
Vaimo: “Oletko pettänyt minua koskaan?”
Mies: “En ikinä! Miksi kysyt tuollaista?”
Vaimo: “Haluatko suudella minua?”
Mies: “Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen!”
Vaimo: “Löisitkö minua koskaan?”
Mies: “Oletko hullu? Tunnethan sinä minut!”
Vaimo: “Voinko luottaa sinuun?”
Mies: “Kyllä kulta!”
Vaimo: “Rakas…”

10 vuotta myöhemmin: Lue vitsi alhaalta ylös

Kysyjän kommentti

Olipas hauska juttu..mikä voi kyllä pitää paikkansa hyvinkin tosi elämässä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 23:07

Raumalane ja turkulaine seisosiva rauman ganalin barttal.
Yhtäkki gondom seilas keskel ganali.
Turkulaine sanos: Et teil lähte pojat nuarena merile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 23:57

Musiikkipitoine tarina.
Turkulaisel timpuril kävi hassust. Se ol nimeltää Jarkko.
Kanto lautoi jokka putos. Sil jäi sorme välii.
Men kottisas ja kertos muijalles kui kävi ko ol sorme paksuna.
Muija seuraava päivä kertos töis.
Jarkol kävi huonosti ko jäi sorme Laura rakkoo!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 00:43

No en ala vitsejä vääntämään, mutta liiku paljon luonnossa, käy kylpylöissä, hoida itseäsi esim. käymällä hierojalla yms. Piristää.
Ja pian on kevät, jee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 10:02

No mitäpä murehtimaan tässä valmissa maailmassa.Antaa hevosten surra niillä on isompi pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 11:50

Kohta on Vappu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 12:16

pistäppä silmät kiini ja ala uneksimaan ... auringon paisteesta , metsän tuoksusta , kärpäsen surinasta , ekoista leskenleskistä, sitruunaperhosen lennosta , lintujen laulusta , koivuista jotka ovat hiirenkorvalla , saunan tuoksusta , vihreästä ruohosta , mutta älä ajattele sen leikkuusta ...kukkien istutuksesta ... ym kauniista tai ota matka thaimaahan .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 16:16

Minusta on terveellistä olla suurimman osan aikaa yksin.Seurassa oleminen, parhaimmassakin ,tuntuu väsyttävältä ja hukkaan heitetyltä ajalta. Nautin yksinolosta. En ole löytänyt koskaan viihtyvämpää seuraa kun yksinäisyys.Ihmisten keskuudessa liikkuessamme olemme enimmäkseen yksinäisempiä .Ajatteleva ja työskentelevä ihminen on aina yksin.Yksinäinen kuin dervissi erämaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 18:56

Miten saa tamperelaisen hulluksi?
- Laittaa sen pimeään pyöreään huoneeseen ja sanoo että nurkassa on mustaa makkaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 12:40

Naise elämää?

Jos sää ole itsenäine, sää ole pelottava.
Jos sää ole ystävälline ja ymmärtäväine, sää ole liian kiltti.
Ku sää sano,mitä sää ajattele, sää ole rääväsuu.
Jos sää ole hiljaa, on sus jotta kummallist.
Jos sää anna, sää ole helppo nakki.
Jos sää pihtaat, haeta joltain muult.

Yritä täsä sit olla.
Jua pari lasi kuaharii.
Venytel tualis semmottos, et pää menee taakse ja kattelet maailmaa ylösalasi.
Hiukka hianon näköst.
Ei iloseks tulemiseks enemppä tarvita.

Pan lähettäen kaikil, joil o väsymyst ja kaikil, joil ei ol ja si kaikil,
joil halut viesti laitta.

Kyl o helppo ol naine!!!