Onko kokemuksia kleopatra tower hotellista? paljonko alanyassa maksaa ruoka ja juomat? lämpötilat kesäkuun alussa?

miten voimme välttää "ahdistelijat" ja liian innokkaat kaupustelijat? lähdössä siis kaksi nuorta naista. onko kenelläkään kokemuksia kyseisen hotellin henkilökunnasta, huoneista ja ravintolasta ja baarista? :) erittäin kiitollinen jos vastauksia tulee.

Avainsanat: turkki alanya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 14:01

Tuon Napsun Haku -toiminnon avulla löytyy Alanyasta monta vanhaa keskustelua, onkohan niistä jotain ensiapua.
www.napsu.fi/vastaukset/avai...nat/alanya
Sekä hyödyllistä tietoa Alanyasta
www.napsu.fi/matkailu/matkak...kki/alanya

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 16:22

Hotellista ei kyllä ole kokemusta..mutta muuten kyllä Alanyasta..Mitä olen ollut Kesäkuussa minun mielestä liian kova helle..Nyt olin viimme Lokakuussa..oli todella ihanat kesäiset ilmat..Ruoka ja juomiset on halpoja...Kyllä joka paikassa nuoret naiset ..saavat ihastuksia Turkin miehet on sentyypisiä.Ei ole katukaupustelijoita..mistä olisi harmia.. kauppoihin kun menee ja alkaa jotakin katselemaan..ovat kyllä heti esittelemässä ja tyrkyttämässä...mitä katslee.ei siinä mitään lähtee vaan kaupasta ulos jos ei löydy sopivaa ostettavaa...Muistakaa tytöt tinkiminen..ei ikinä sitä hintaa mitä pyydetään..jaattaa saada jopa 1/2 hinnasta pois..Markkinat on ihan kivat..ja kova tinkiminen siellä...saa tosi halvalla..