Pidättekö HP mausteesta ja mikäli pidätte mihin käytätte sitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 17:35

HP on mauste joka jakaa käyttäjien mielipiteet. Osa karttaa ainetta loppuun saakka, toiset taas lisäävät sitä lähes kaikkiin ruokiin.
Joskus on kyseistä kastiketta tullut käytettyä pataruokien ja erilaisten makkarajuttujen kanssa. HP ei kuulu päivittäin käytettäviin tuotteisiin, kaapissa pitää kuitenkin löytyä pullo äkilliseen mausteen tarpeeseen.

Kysyjän kommentti

sitä on monta makua ja itse pidän esim. grillatun lihan kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 17:22

en voi sanoa olevani mikään HP-fani, joskus sitä on soosina tullut käytettyä

joku ilkeämielinen (varmaan ranskalainen) on sanonut :

HP on parasta mitä englantilainen keittiö on pystynyt kehittämään,
eikä se tosiaankaan ole paljoa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 17:42

Ei kuulu minun mausevalikoimaan..liian tulista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:33

En paljon tätä maustekastiketta käytä, joskus olen sitä kastikkeisiin laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:35

En käytä HP maustekastiketta, on liian mausteista minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 21:11

Muistaakseni porsaankyljyksille sitä kerran laitoin, mutta eipä tule käytettyä nykyisin. On niin paljon muitakin mausteita ja parempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:26

Kyllä pidän tulisesta mausteesta, mutta tämä saa odottaa ihan kaikessa rauhassa kaupanhyllyjä otollisimpia ostajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:04

Ei ole ollut koskaan käytössä meillä, ei myöskään perinteinen sinappi tai ketsuppi.
Ranskalaista sinappi on kyllä aina kotona, sitä laitan mausteeksi joihinkin ruokiin, valmistusvaiheessa.