Mitä mieltä olette siitä.että lapselle annetaan jokin erikoinen nimi kuten Hannibal, Heppu tai Kissanminttu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 12:42

Eihän tuontapaisia nimiä pitäisi kenellekään antaa. Tulevat sitten myöhemmin kyseeseen lempiniminä ja niitähän on vaikka mitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 13:13

Lapsi joka saa tuollaisen nimen riesakseen, saa kärsiä siitä koko lapsuutensa ja varmasti vielä aikuisenakin. Vastuu pitäisi olla myös niillä jotka nimen hyväksyvät rekistereihinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:15

Nykyään on tullut paljon uusia nimiä, ja varmaan ne joskus ovat ihan yleisiä. Mutta en minä Kissanminuttua kuitenkaan lapselleni nimeksi antaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:43

pientä nuo vielä ovat kun vertaa esimerkiksi Ilmari Kiannon kuudennen lapsen nimeen, tytölle annettu koko virallinen nimi kuului:

Viena Karma Sirkka Salama Kesäheinä Saarenruusu Pikku-Hilkka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 15:12

Sanonta .Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä.Voihan se olla nainenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 15:49

Kyllä siitä on ongelmia varmasti jo ennen murrosikää. Onhan näitä vääräleukoja. Aina Hellä Alapää ja Unelma Sirpaleena Kuten Leevin biisissä kun pokku myy ei kelvannut niin lapsesta tuli Jenna Ellinoora Alexandra Jurvanen.Taisi jäädä vielä jotain pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:04

Kyllähän nykyään niitä erikoisia nimiä annetaan..Ja joutuu varmaan siitä kärsimään..ihan vanhat nimet on ihania..mitä kulee nykyään jonkinverran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:15

Tuollaisia nimiä ei pitäisi kenenkään antaa lapselleen. Erikoisista nimistä kiusataan päiväkodissa ja koulussa ja jos ei muutenkaan itse pidä nimestään, on se koko elämän mittainen riesa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:19

Siinä on typeryys huipussaan näin koulukiusaamisen aikana. Like Uljas Hirvi, entäs jos pojasta tuleekin pieni ja hintelä karkuunjuoksija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:53

Jos molemmat osapuolet on tyytyväisin ni antaa olla. Miettikkääpä vain mitä ajateltiin nykyisistä yleisistä nimistä muutama vuosikymmen sitten...