Montako tyhjää maitotölkkiä saat taiteltuna pakattua yhden tyhjän maitotölkin sisään?

Itse olen onnistunut saamaan seitsemän.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 20:11

on tuo roskis niin lähellä ja maidonkulutus niin vähäistä (1 l/vko) että tulee vietyä melkein yksin kappalein

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 20:07

Kyllä niitä monta menee, mutten ole koskaan tullut laskettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 20:40

En ole laskenut,mutta monta mahtuu kun litisttää tölkit hyvin..Tänään vasta poltin tölkit saunan uunissa..ne on nyt tuhkana..voi kun en laskenut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 20:50

11 - 12 kpl kun vielä litistää ne vetämällä tiskipöydän reunaa vasten, niin tulee aika kova "halko". Mehu- ja soppatölkit joissa on muovikorkki on hankalia, joutuu leikkaamaan sen korkkiosan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 21:41

Kahdeksan on keskimääräinen lukumeidän perheessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 21:45

En yhtään kun en koskaan osta maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 01:43

Koirat repii meillä ajankulukseen noita pahvijuttuja. Laitan pienen isompaan ja pienimmän sisälle jonkin herkun. Loppuhakkelus kerätään roskapussiin ja kannetaan pahvinkeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 06:25

Sen verran vähäinen kulutus maidon suhteen, joten tuollaisia enkkoja ei pääse kokeilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 08:12

12-14

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 10:40

Meillä yleensä 5-6 puolentoista litran tölkkiä tunnettuna yhden sisään, kun viikon välein tyhjennetään tuo pahviroskis. Enemmänkin niitä menisi kun oikein yrittäisi.