Väheneekö ulkoilu 60 v. jäkeen huomaamatta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 19:24

Varmaan kaikki on itsestä kiinni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 18:20

Ei vähene ellei itse niin halua. Se kuinka paljon ja kuinka usein ulkoilee 60 v. täytettyään riipuu täysin jokaisesta ihmisestä itsestään. Siihen miten pystyy tuon ikärajan ylitettyään ulkoilmaan vaikuttaa itsekunkin sairudet: (henkiset ja ruumiilliset) sekä liikuntahalukkuus eikä (todellakaan) ikä. Ikä ei siis iole mikään este ulkoilulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 18:32

itsellä ei ainakaan ja nyt kun tilaisuuksia (=aikaa) on enemmän arvelisin ulkoilun jopa lisääntyneen, sitten joskus kun tulee se rollaatorivaihe (jos tulee), luultavasti aikaa menee vieläkin enemmän, matkat vaan lyheneen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 19:11

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 21:11

Ei ole ainakaan minun kohdalla vähentynyt..tuntuu että vaan lisääntyy..Samoin muu kuntoilu..kuntosali,uinti ja vesijuoksu..nämä pitävät niin pirteänä..ainakin minut...kun olen ikiliikuja..rauhaton sielu..aina pitää olla tekemistä..ja meno päällä..niin kauan kun terveyttä riitää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 21:26

Ei vähene. Itselläni ainakin ulkoilu lisääntyi koska muut menot väheni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2010 - 12:25

Riippuu ihan ihmisestä. Liikkumaan tottunut ei vähennä ulkoiluaan täytettyään 60 vuotta, ellei sitten jokin sairaus tai muu este sitä vähennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 22:57

No sehän lisääntyy.