Oletteko saaneet mitään oireita sikainfluenssa rokotuksen jälkeen??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 15:38

No joo. Kolme päivää koski päähän ja käsi oli arka viikon verran siitä pistoskohdasta.

Kysyjän kommentti

Samoin päänsärky..ja lunssa kylkiäisinä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.02.2010 - 13:32

Ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2010 - 13:38

Sain, mutta en viitsi niitä toistaa täällä kun joku irvileuka jo vinoili aiemmasta vastauksestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 14:09

minä en ole enkä ota koko piikkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 14:29

En ole saanut piikkiä en tiedä mistä niitä saisi. Kannattaako yleensäkään koko rokotus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 14:33

Ei ole minulla ole ollut mitään oireita, ei edes kipeytynyt olkavarsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 14:41

Ei minulla ollut minkäänlaisia oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 14:46

vahingossa tuli piikki (kaupanpäällisenä muiden rokotusten yhteydessä), ei yhtikäs mitään oireita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:36

Ei tullut pojalle mitään oireita ja toivon ettei minullekaan kun sen ensi torstaina saan työterveydessä. Ja Kissanainen, anna irvailla, irvileukoja riittää :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:37

en ottanut piikkiä,joten täysin terve on saanut olla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:54

en ole ottanut sitäkään piikkiä.
ei ainakaan vielä ole tautikaan iskenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 15:54

Minut rokotettiin sikainfulenssaa vastaan ensimmäisten joukossa hoitotyöni takia ja sain piikin olkapäähäni kesken työpäiväni. Vaikka en piikin saamisen jälkeen ehtinyt (työkiireideni vuoksi) istua hetkeäkään paikoillani en silti saanut siitä mitään oireita. En ole kuulut kenenkään tuttavanikaan saaneen tuosta rokotuksesta oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 16:44

Sain oireita. Käteen, jonne piikki laitettiin, tuli kipeä pahkura.Sitten oli vähän sellainen "flunssainen" olo.Kaikki meni ohi tosin viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 17:23

Itse en piikkiä ota mutta pojalla oli kuumetta vuorokauden verran ja käsivarsi kipeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 17:31

Ei yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 18:20

Ei tullut oireita.
Onneksi jäi laastari, että tiesin kumpaan käteen sen otin. Muuten en olisi muistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 18:46

Käsivarsi oli kipeä muutaman päivän, ei muita oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 20:08

Käteen sattu ja kaikki löitoisiinsa siihe kipeesee kätee ai *****.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 21:58

ei paitsi käpälä oli vähä kipee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 10:25

Minulla tuli jalat kipeäksi vähäksi aikaa.Sekä pistos kohtaan nousi patti joka aristi.Muuta oireita ei tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 15:52

Vasemmassa kädessä ei ollut mitään kipua, mutta jos oikein yrittää jotain miettiä niin ehkä pientä väsymystä seuraavana iltana, tosin se nyt voi johtua jostain ihan muustakin. Jos kysyttäisiin jossain kyselyssä tuo sama niin varmaan vastaisin että ei tullut mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2010 - 19:53

Otin sikapiikin,pistoskäsivarressa 1,5 vrk hienoista jomotusta,mutta siinä kaikki,enempivähempi väsynyt olen aina,ei muuta mainittavaa,jos hakee mainittavaa.