Juopottelu julkisilla paikoilla?

Saako Ao nangissa esim. juoda pussikaljaa biitsillä?

Lisätty: 09.02.2010 - 15:51

Ahmat12:Humalainen nainen.... niin... sen ratkaiset itse ja pidät maanmiestesi lippua korkealla!

Tarkoitus EI ole vetää lärvejä. Kysymyksessä tarkoitin lähinnä, että saako biitsillä tissutella lainkaan. Tietenkin ymmärrän, että kaikki eivät ymmärrä ruokailun ulkopuolista alkoholin nauttimista. Olisi näköjään pitänyt tarkentaa kysymystä juuri tietyn pilkun verran...

Avainsanat: thaimaa ao nang juominen ranta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 19:28

tuskinpa sitä kieltämäänkään tullaan, jos et käyttäydy huonosti, mutta humalainen nainen varmaankin on heidän kulttuurissaan tavatonta, ainakin julkisella paikalla.
mutta kukapa siellä kuumuudessa jaksaa olutta kitata, eiköhän pullovesi ole tarkoituksenmukaisempaa.
en kyllä nähnyt Pattayan rannoilla kenenkään tankkailevan omista pusseistaan onhan siellä rantaravintoloita kyllikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 21:54

Olen minä biisillä juonut kaljaa..kun on jano tullut..ei ole kukaan tullut valittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:52

Kai sitä voi juoda, jos janottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 08:41

Humalainen nainen.... niin... sen ratkaiset itse ja pidät maanmiestesi lippua korkealla!