Reykjavikin hintataso?

Tuo Islanti kiinnostaisi kovasti ja haluaisinkin nyt vähäsen tietoa että onko paikka OIKEASTI halventunut takavuosista. Ne villapaidat ei niinkään kiinnosta, vaan ihan normi eläminen (= syöminen ja juominen).

Avainsanat: reykjavik islanti hintataso

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 09:21

syyt maantieteelliset ja hinnat tähtitieteelliset.
enpä juuri huomannut muutosta edullisempaan suuntaan,
verrattuna huhtikuu 2003 ja elokuu 2009.
jos kämpän tai kokonaisen kerrostalon haluat ostaa, niitä saisi pilkkahinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 08:45

Ei se ole halpismaa eikä sellaiseksi koskaan tule. Osin syyt ovat maantieteelliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 10:28

Nyt siellä ainakin on kallista johtuen jo maan taloudellisesta tilanteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2010 - 13:16

Taitaa pistää paremmaksi kalleutensa puolesta Suomen hintatason.