Ovatko naiset miehiä sosiaalisempia verkossa?

Lisätty: 05.02.2010 - 17:52

www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.s...02/1048714

Avainsanat: miehet naiset internet tietokoneet tutkimukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 12:08

Naisten sosiaalisuus vain lienee erilaista kuin miesten. Saman asian setviminen naisten välillä tarvitsee enemmän viestien vaihtoa ja omien tunteiden ilmaisua kuin miesten kesken. Alkutilanne ja lopputila voivat olla samat kummassakin tapauksessa, samoin sosiaalisuuden kokemus.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2010 - 14:43

No,eipä näytä olevan kun yhtään vastausta ei näy ja naiskaverini sanoo minua ihanaksi mieheksi eli olen sitten sosiaalinen MIES...;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 16:47

no jos se sosiaalisuus mitataan tähän ihmettelyyn vastaamisena, niin olen valmis kantamaan korteni siihen miesten kekoon ....

jos kyse on keskinäisen lörpöttelyn määrästä, taitaa ukkokansa jäädä toiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 17:18

Tiedä tuota... Lörpöttelyyn "syyllistyy" niin miehet kuin naisetkin, ei se varusteista johdu. Toiset meistä ovat harvasanaisempia kuin toiset. Mukavia vastauksia ja lörpöttelyjä ja lörpöttelijöitä löytyy niin naisista kuin miehistäkin.

Tosin kasvokkain tavattaessa ne varatut ja vaimonsa paimentamat miehet ovat sen paimentajan aikana aikas hiljasta poikaa, mut ku kahekese tavataan, niin puhhuuha ne ko Ruuneperit konsanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2010 - 21:05

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 15:34

Vaikea sanoa mutta varmaan jokainen tietää että työpaikalla asia ei todellakaan ole näin. Ja riippuuhan se foorumista, lätkäpalstoilla on lähes pelkästään miehiä kun taas kaksplus sivustolla taas pelkästään nuoria naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:57

Ovat.