Äidilläni on tänään synttärit ja täyttää 74 vuotta.Nyt en ole vielä lahjaa ostanut ,mikä olis lahja mikä mielyttäs häntä?

Avainsanat: Äidillä synttäri tänään vain lahja puuttuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2010 - 17:17

Anna omaa aikaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2010 - 11:20

Mene vaikka äidin kanssa yhdessä teatteriin..ja senjälkeen nauttimaan hyvästä ruuasta..jonnekin kivaan viihtyisään paikkaan..
Tietysti lahjakortti..on yksi vaihtoehto..esim..hierojalla,kampaajalle tai joku kasvo,käsi tai jalkahoito.

Minä haluaisin vaikka nämä kaikki lahjaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 11:21

kampaajalle ,jalkahoitajalle lahjakortti ...hierontakin ois hyvä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 11:22

Minun äitini täyttää myös tänä vuonna 74 vuotta, aina sanoo että ei mitään hän tarvitse, ja minä olen lasteni sekä lastenlasten kanssa hänet viety teatteriesityksiin tai konsertteihin tai hyviin ruokapaikkoihin syömään, hän aina sanoo. pienetkin ihmiset 4 : polvi on tavoille opetettu ja on suuri riemu hänellä vaikka mitä tehtäisiin.Ei lahja tärkeintä ole, yhdessä olo ja nauru on hyväksi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 11:35

Kävin äitini kanssa ravintelissa syömässä pitkällä kaavalla.
Joskus myös noita em. lahjakortteja kasvohoitoon, jalkahoitoon tai kampaajalle. Joskus joku lehden vuosikerta tai ryppyrasvaa, josta tykkää.
Kukkakaupankin lahjakortti on ok, jos tykkää koristaa kotiaan kukkasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 11:37

Kaikki edelliset vastaukset hyviä.Anoppini sai meiltä lahjakortin jalkahoitajalle ja oli ylen tyytyväinen,ei ollut aikaisemmin käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 11:58

Lahjakortti, jolla menette yhdessä teatteiin/konserttiin/illaliselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 12:59

tuon ikäisellä varmasti kaikkea jo on.
hemmottele häntä. vie ulos syömään, tykkääkö uida? - kylpylä päivä. tai anna hänelle hemmottelua itse. pienikin asia ilahduttaa. joku kukanmultavaihto prokkis vois olla kiva tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 13:12

Vaikea sanoa kun ei tunne henkilöä mutta jos paikkakunnalla on jokin hvyä ravintola, vie hänet sinne ruokailemaan.
Teatteri, konsertti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 14:17

Yllätä äitisi esim. siivoamalla hänen kotinsa. Näin minä tein kun oma äitini täytti viime vuonna 75 vuotta ja onneksi tein. Aluksi äitini vastusti siivousyrityksiäni, mutta kun en antanut periksi vaan putsasin asunnon kaikesta huolimatta se ilahdutti äitiäni niin, että hän muistelee asiaa vieläkin. Hemmoittele häntä siis jollain sellaisella tavalla joka helpoitaa hänen jokapäiväisiä askareitaan. Jollei tämä ole mielestäsi hyvä lahjaidea kysy häneltä itseltään mitä hän haluaisi lahjaksi ja hanki se. Etpähän ainakkaan tule antaneeksi mitään äidillesi tarpeetonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 15:47

Vie äitisi pienelle matkalle, vaikkapa johonkin hänen entiseen asuinpaikkaansa. Minä olen aikaisemmin ihan vain pyytänyt äitini autoajelulle, olemme liikkuneet Helsigissä sellaisilla alueilla, mihin hän kortittomana ei olisi tullut lähteneeksi. Siellä jossain matkan varraella oemme sitten juoneet kahvit, tai käyneet hampurilaisella tai tehneet jotain muuta erikoista. Äiti on lähtenyt aina mielellään mukaan. Äitini täyttää tänä keväänä 93 v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 17:35

Tilaa ädillesi vaikka Hesari - iloa joka päivään ja pysyy hyvin ajantasalla asioista:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2010 - 22:46

Sinä varmasti tunnet äitisi paremmin kuin kukaan meistä ja tiedät mistä hän pitää. Yritä pinnistellä muistiasi ja tehdä sen mukaan.