Perinteinen kysymys, mitä teette viikonlopun ruuaksi/herkuksi?

Aina yhtä mielenkiintosta tietää ja siitä (vastauksistanne) saan/saatte sitten itekkin vinkkejä, vaikkapa seuraavaksi viikonlopuksi:)

Lisätty: 30.01.2010 - 19:44

Siis herkkuruokii on mielestäni myös kaikki ns. arkiruoka, ja ne varsinkii:)

Avainsanat: herkku viikonloppu ruoka vinkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2010 - 11:15

Tein eilen isot satsit mussakaa,sämpylöitä ja kreikkalaista salaattia ja niistä riittää vielä tällekin päivälle.

Kysyjän kommentti

Kiitokset, tämäpä vastaus sitten alitajuisesti poiki mulle tämän sunnuntain ruuan, eli mussakaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2010 - 16:46

En mitään. Kaapissa on kukkakaali, siitä saa mukavaa ruokaa mikrossa juuston kanssa. On nyt menossa sellainen jakso, että ruoalla ei mässäillä. Huomisen ruokia en ole edes suunnitellut, pakastimessa on vielä mustekalaa ja simpukoita, jotain lihaakin siellä on, ja sitten tietysti kaapissa on tonnikalaa. Jospa siirtyisin siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 17:02

Lohifilettä laitan uunissa ainakin..en ole vielä päätäny mitä perunaa ja lisuketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2010 - 17:19

Söin tänään entiset jämät, Huomisen ruoat ei vielä tiedossa. Ainut mikä on varmaa, niin perunaa siinä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 18:37

Tänään oli kanafileitä paistettuna ja tuhti salaatti kyytipojaksi - huomenna sunnuntaina loihdin jauhelihasta jotakin - ehkä lihapullia en ole vielä päättänyt:) eli aikas tavallista ei mitään corment tarjoomaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 19:16

Porsaanleikettä voitaikinakuoreeen laitettuna söimme hetki sitten. Lisäkkeenä oli uunipetunoita, uunissa kypsytettjä kasviksia ja kermakastiketta. Hyvää oli., jumalaisen makuista suorastaan. huomenna syödään vain nakkia ja ranskalaisia sillä meille on tulossa vieraita eika ruuanlaitolle jää siiistä syystä liiemmlti aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 22:34

Tänään oli valkosipuliperunoita ja kampelaa.
Huomenna osittain samaa ja jääkaapin tyhjennystä, sillä alkuviikosta on neljän päivän reissu joten uutta ei viitsi tehdä sinne seisomaan ja pilaantumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.01.2010 - 23:11

Huomenna syödään joko lämmitettyä jauhelihakeittoa tai sitten hirven suikalepaistia kera kanttarellikastikkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 02:42

Pastaa ja basilikaa sekä valkosipulia öljyssä. Huomenna karjalanpaistia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2010 - 11:58

eilen oli tuolla puilla lämmitettävässä uunissa , possun filettä joka olikin aika moinen klöntti, jot sitä sit tännäänkin, kera pottujen ja soosin... kasviksiakaan unohtamati...