Miten haluaisit ystäväsi, puolisosi tai jonkun muun läheisen hemmottelevan sinua? Tuntisit olevasi kuningatar tai kuningas?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 20:13

En suunnittele hemmottelujas etukäteen vaan ne tulevat ns.ekstempore tyyliin aikaa ja paikkaa katsomatta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 20:01

Tein juuri wanhanajan läskisoosin ja emännys kehui olleen hyvää kun söimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2010 - 21:41

Olisi ihanaa kun joku tulisi ja tekisi siivouksen, sellaisen perusteellisen. Kun itse ei jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 22:04

Minulle riittäisi kun edes auttaisi ja tekisi jotain kotona. Ja komentaisi minut siksi aikaa sohvalle lepäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 12:24

Lämmin kylpy siistissä kylpyhuoneessa olisi kiva yllätys...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 13:27

Mieheni eilen saunan jälkeen rasvasi koko kroppani ja se oli kyllä hemmottelua parhaimmillaan. Kylmän saunasiiderinkin toi minulle valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 18:40

voi voi - roskapussin kuskaaminen ulos riittää - ihan pikkujuttuja siis.
Olisipa se peräti kiusallista jos jotakin ylenpalttista yhtäkkiä tapahtuisi. En välttämättä tuntisi oloani kovinkaan kotoisaksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2010 - 01:02

Veisi ulos syömään ja yhteinen matka olisi erittäin ikimuistettava :)