Menin papan kanssa naapuriin kuuntelemmaan Ratioo

Pappa sano että kaikkea ne tytöt keksii.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.01.2010 - 18:46

Ja minä tulin Napsuun vastailemaan kyssäreihin ja tuumasin että kaikkea se lettupino keksii kysyäkkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2010 - 17:25

Eiks pappa ollu oikeessa. Taisi olla kokemusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 18:59

Nii jotta, kuten Idakin, et mitähä täs lettuset kysyy???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 19:14

Tais olla hehkeitä pimatsuja naapurissa. Voihan sitä ylee kuunnella, kun samalla saap kahtoo naapuri neitokaisii. Hyvvää se varmaan tekkee. Aih ja voih!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2010 - 21:21

Alkaapa nyt ymmärrys loppua, kun ei mitään tietoa mitä tuossa kysyt. Radion kuuntelu ja tyttöjen keksiminen. No joo, asiaahan se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2010 - 21:28

Taisit ite keksiä kun läksit papan mukaan..että pääset samalla tyttöjä katsomaan..radion kustannuksella..aika ovela tapa päästä tyttöjä katsomaan.

Lisätty: 29.01.2010 - 21:32

Minäkin menin äidin mukana naapuriin kylään,kun siellä oli kiva poika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2010 - 13:36

Olikos naapurin papalla useampikin tyttö kiikarissa...?