Mitäs onkos Tosrtai toivoa täynnä??

Lisätty: 28.01.2010 - 12:23

Taas kirjoitusvirhe..... TORSTAi piti olla..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 12:03

onhan se,
jos ei lykästänyt piikojen lauantaina,
niin ylihuomena uusi yritys

Kysyjän kommentti

Kivasti sanoit asian..Piti valita ihan parhaaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2010 - 07:59

joka päivä on toivoa täynnä, ei vain torstaisin ( vaikka sanonta niin onkin ).

täälläpäs viikonpäivien astrologia:
koti.welho.com/rnikula/weekday.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 09:02

ehkä nyt sit hieman, kun toi fb,n onnetarkin lupas täx päiväx melkein 100% onnea...jot eiköhän nyt sit kandeis tänään tehdä kaikki ne hommat, jois tarvis paljon ol onnee mukan :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:16

Tässä juuri aprikoin, menisinkö vai enkö menisi onneni kukkuloille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:17

Jaa sulla oli toissa pieni kirjoitus virhe, torstai sanassa mutta ymmärsin mitä tarkoitit.Joo tietenkin Torstai päivä on toivoa täynnä ainakin näin minä uskon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:26

Torstai on tosiaankin toivon täyteinen ja perjantai on poikamiehen lauantai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2010 - 10:28

Kyllä tänään saisi Toivo lähteä matkaan että löytäisin hyvät rintavarustukset kaupasta. Voisi olla myös makutuomarinakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:31

Jokaisessa päivässä on hyvä olla ainakin piukkuisen toivoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 10:48

Jokainen päivä on toivoa täynnä, niin myöskin tämä TORSTAI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2010 - 11:11

Samanlainen päivä kun kaikki muutkin. Aina toivomme jotain ja petymme kun toiveemme ei täyty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 12:23

ei sen enempää kuin muulloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 13:10

Ainahan se torstai on toivoa täynä niinkuin muutkin päivät! Eihän sitä koskaan tiedä millon onnestaa. Siksi on hyvä olla toivoa täynä maanantaina, tiistaina, keskiviikkona... ja aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 18:17

Torjantai tai perjantai... Selvää saap, jos halluu..

Olihan se toivoa täynnä vielä aamulla ja iltapäivästä olikin jo toivotonta täynnä:)))
Ussei ko sattuu, ni siihe tottuu... Los normalos, siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 18:20

Tottakai ja sitten hyvien ihmisten juhla. Olen lukenut molemmat hyvät teokset.

Lähteet:
John Earnest Steinbeck

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2010 - 21:20

Kyllä