Oletteko käyneet Picasson-vai mikä se nyt oli-näyttelyssä?

taidenäyttelyt

Avainsanat: taidetta vaan jotain muuta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 21:08

Joo - ja en kyllä tykännyt yhtään. - no, eihän kaikesta tarvitse tykätä....

Kysyjän kommentti

Juu.Tämä on paras. En ymmärrä alkuunkaan taidetta, mikä näyttää , no en nyt uskalla sanoa, miltä. Kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 17:04

en ollut , mut ois kyl toosii mielenkiintoinen näyttely .. kauankos siel hessas on esil , joskos ehtisin sinne astikki sit joku kerta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:16

Amwerikassakin täti kumars Koch ia että sai sen halki, ei arvaa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:38

mie en oo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 17:49

kyllähän tuo tuli käytyä silloin ihan alku päivinä (vieläkin kerkiää kun kiirettä pitää)

hyvä läpileikkaus Pablon tuotannosta

www.ateneum.fi/?showInfo=13077

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:12

totta mooses ja vielä kahdesti kun löytyi sopiva sponsori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:41

Jos asuisin pääkaupunkiseudulla, saattaisin käydäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:48

Ei kyllä ole tultua käytyä..ei ole kyllä mitään hikuakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 08:40

Helsingissä näyttely on enää pari päivää avoinna, siirtyy seuraavaksi Moskovaan jossa on supistettu näyttely. Eli jos nyt ei ehtinyt Hlesinkiin, Moskova on seuraava etappi...
Noin yleissivistyksen vuoksi kävin, ja siellä on myös alkuaikojen töitä joita ei kovin usein muualla edes näe. Mielenkiintoista nähdä eri tyylisuuntia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2010 - 13:17

En ole -siinä mikä se nyt oli- näyttelyssä poikennut.