Nyt ois Turkissa Suomalaiset olosuhteet,jos sinne on lomareissu suuntautunut.

Onko siellä hotelleissa edes mitään lämmitystä?Sinehän ihmist paleltuu,kun on muuten lämminmaa.Nyt on maailmankirjat sekaisin.

Avainsanat: turkki lunta kylmää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 21:39

Ei ole mitään järkeä lähteä tähän vuodenaikaan lomalle Turkkiin..Löytyy lämpimämpää muualta..
Lokakuun lopussa,oli kyllä ihanan lämmintä..Ihan keväästä voisi kyllä lähteä..vaikka kuukudeksi..ja vuokrata asunto siksiaikaa...kun niitä saa halvalla vuokrattua..

Kysyjän kommentti

Kokenut kaiken tietää.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2010 - 00:54

Sääennuste Alanyaan.
5 vrk. ennuste
Tiistai Keskiviikko Torstai Perjantai Lauantai

15° C | 6° C

15° C | 9° C

17° C | 9° C

16° C | 12° C

17° C | 9° C
Selkeää Vähäistä pilvisyyttä Sadetta
50% sateen mahdollisuus
Sadetta
70% sateen mahdollisuus
Vähäistä pilvisyyttä

Koleaa siellä on ja turistihotellit kiinni. Lämmitystä ei useinkaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 02:41

Jossakin Araratin vuorella tietysti on lunta mutta välimeren rannat on sulia. Kuten papiti vastas yhyren kylän osalta ei noissa lämmöissä kauan lumi viihry.
Hommaa Fatiman viereensä paksun fällyn alle niin eiköhän tuossa hiki tule.

Oli kuin tilauksesta tuoreet matkakuvat eikä niissä näy lunta
www.napsu.fi/matkailu/matkak...29--Turkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 08:29

Eihän yleisesti ottaen kukaan mene Turkkiin lomalle talviaikaan. Jos turkkilainen näkee muutaman lumihiutaleen, siitä tulee iso poru ja otsikot, lumi on siellä aika harvinaista nimittäin. Jossain vuoristossa toki on lunta ja jopa Ateenassa on ollut lumen kanssa vaikeuksia talvikuukausina (itse koettu muutama vuosi sitten tammikuussa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 09:10

nyt taitaa tuot lunta olla muuallakin mustanmeren rantamilla .. tai en ite ol nähny, mut tuo sääukko tuol töllös sillee vaan sanos ...kyl uskon kaiken mitä sanovat ja pariisiski ol 1 aste , ( sekin oli just töllös) jot ei ny taas ...tee mieli pariisiinkaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.01.2010 - 19:25

Olen käynyt Alanyassa joskus huhtikuun loppupuolella, ei ollut silloinkaan siellä lämmintä. En taitaisi ihan noihin lämpötiloihin tuhlaamaan matkarahoja. Lämpimämpää olla pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 20:26

Siperiassa -59. miten olis loma sinne