Miksi laihduttajia neuvotaan juomaan vettä ensimmäiseksi aamulla?

Avainsanat: ruoka aamupala laihdutus ruokailu terveys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2010 - 12:27

Koska maha toimii paremmin silloin kun saa mahaan nestettä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 22:39

Varmaankin siksi että se pistää aineenvaihdunnan liikkeelle ja poistaa samalla epäpuhtauksia suolistosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 22:45

Aineenvaihdunta lähtee tehokkaaasti käyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 23:27

Aika monet tota tosiaan tyrkyttää. Mä olen ajatellut, että sitä suositellaan siksi, että vesi täyttäisi vatsaa ja veisi osan näläntunteesta pois. Ruoka jää vatsalaukkuun pitkäksi aikaa ennen suolistoon siirtymistään, joten mihinkään aineenvaihdunnan muutoksiin en usko ilman todisteita. Vedessä ei ole energiaa, joten sitähän voi juoda miten paljon vain. Ainoa, mitä se tekee, on poistaa nestettä kehosta mukanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 08:37

Vesi vilkastuttaa aineenvaihduntaa. Vettä suositellaan juotavaksi 2 litraa päivässä, ei kuitenkaan kuinka paljon hyvänsä. Ja siis pelkkää puhdasta vettä, mehuja ei lasketa tähän mukaan.
Suositus on kaikille, ei pelkästään laihduttajille.
Laihdutus- sana on mielestäni hiemna väärä, parasta on puhua painonmtarkkailusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 09:15

täyttää vatsaa,
herättää elimistösi,
aineenvaihdunta kiihtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 11:24

Suolisto alkaa toimia tehokkaasti,eli tulee asiaa pöntölle.Vielä parempi teho,jos vesi on hapettunutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 22:58

Ensinnäkin vie näläntunnetta poi.Et juo aamukahvia liikaa.Kahvin tasapainoottaakseen sama määrä vettä.Ihminen nauttii liian vähän vettä yleisesti. Mikä hyvin täreää elimistölle.Laske kannuun valmiiksi ja juo hapettunutta vettä .Minusta on helpompi juoda huoneenlämpöistä kuin ihan kylmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:11

Se vesi täyttää vatsaa..eikä ole halu silloin syödä liikaa..ja kyllä pitää vasan toimimaan..