Eilen lauantaina kun kävit kaupassa, niin mikä oli kauppakassisi sisältö?

Lisätty: 24.01.2010 - 18:36

Tässäpä tämä miunkin ostospussukkani sisältö eiliseltä: Kaalia, keittolammasta, ruukullinen tuoremeiramia, kolme multaporkkanaa ja olvia kyytipojaks, mies toi sitten maidot:)

Avainsanat: sisältö kassi ruoka kauppa lauantai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.01.2010 - 13:04

En käynyt lauantaina vaan perjantaina. Silloin ostin karjalanpaisti lihoja ,tuoreita muikkui.hapan leipää,maitoo,juustoo ,kalkunasiivui,kokonaisia ohraryynei ,jäävuorisalaatti,jugurttia .Ei muuta kiitos.
Rahakukkaro keveni ihan tarpeeksi.

Kysyjän kommentti

Se on siinä, ja oli myöskin muistis ruokaostokset, tällast "tarkempaa" listaa oottelin vastukseks .... :) Kiitokset myös kaikille muillekin vastanneille.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.01.2010 - 12:53

En käynyt eilen kaupassa, kun en näillä pakkasilla pysty sinne menemään. Odotan vähän leudompia säitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 13:14

Viiniä ja kondomia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 13:21

olin torstaina kaupassa ja sain sinne uppoon 70 e.. seuravan kerran sit josku ens viikolla , mut kun viikon safkat ostin niin kaikkea perus juttuu , kissoille ruokia ,.... kanaa, kalaa, kasviksia , jauhelihaa , makaroonia , leipää , leikkei, juusto , oivarini, juoksevaa rasvaa, sitrunan makuista öljyä,maitoa, jugurttia , kahvia , en nyt kyl muista mitä kaikkea , mut myöskin ostin hiustenpusu ainetta ja hoitoainetta , yritän, et itse käyn kerran viikos ja ostelen enenmän sitä sun tätä ja isäntä, sit tuo lähinnä leivän ja maidon...siin välillä viikoa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 14:02

Eipä paljon ollut kassissa kun käyn miltein joka päivä jotain "pientä" ostamassa ihan ajankulukseni. Eilen oli maitoa, savulohi, salaattitarpeet ja appelsiinia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 14:52

Punainen paprika, juusto, jalapenoja ja jogurttia. Enpä tainnut muuta ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 15:08

Kysyitpä pahalta päivältä, oli sellainen täydennysostosten päivä ja muuten viehättävä kassalikkakin heittäytyi puhumaan hävyttömyyksiä : "kahdeksankymmentäseitsemäneurookuuskytäviissenttiikiitos"

siinä sitten oli jotain pesuaineita, kelmuja, vessapaperia, hammastahnaa, mysliä, maitoa, mehua, leipää, kolme kiloa omenoita ja pari kiloa muita hedelmiä, parikilonen lohi, bataattia, perunoita, salaattia, sipulia, tomaattia, kurkkua, taisi olla jotain makkaraakin, jauhelihaa ja jotain muita mystisiä asioita joita ei enää muistakkaan

- turha valittaa, minähän pääsin helpolla, ei tarvinnut kuin maksaa ja kantaa -

Lisätty: 24.01.2010 - 16:13

tarkemmin asiaa muisteltuani, listasta taisi jäädä pois koko joukko vihanneksia ja juureksia,

ei meillä joka päivä näin 'törsätä' , eilen vaan sattui olemaan tällainen hankintapäivä, enkä minä saa noita kaikkia syödä,

siitä kasista pitää ruokkia ainakin vanha vaimo ja epälukuinen määrä läpipaskoja nuoria naisia joilla ei tarvetta laihis-eväisiin ja kuuluvat niihin satunnaisiin vierailijoihin jotka heti ovelta alkavat kailottamaan " onks jotain syötävää "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 16:10

Tonnikalaa, raejuuuustoa, tuorekurkkua, tomaatteja, jäävuorisalaattia palvikinkkuleikkeleitä ,maitoa..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 16:39

Makaronipussi, neljä tarjoushampurilaista ja paketti annospuuroa kassistani löytyi eli ei mitään erikoista. Isommat ostokset teemme yleensä viikolla. Viikonloppuisin haemme vain täydennystä ja sitäkin vain jos on ehdottoman pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:18

Broilerin ohutfileetä, jauhelihaa, tortilloja, jalopenoja purkissa, salsakastiketta, kahdenlaisia oliiveja, riisiä,maitoa, jugurttia,leipää, juustoa, paprikaa,tomaattia, kurkkua,omenia, banaania, sokeria, olutta, limsaa ja Ilta-Sanomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 17:59

Mieheni kävi eilen kaupassa ja toi sieltä lihaa,porsaanpaistia leivälle Poutun,kahdelaista leipää, maitoa, kermaa, kahvia,hapankaalia olen siihen hulluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 18:07

Perjantaina satsi joka riittää viikonlopun yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 19:00

Ostetiin neljän päivän ruoat. Itse asiassa mies hoiti meidän perheen ostokset ja mä kävin keskustassa toisessa kaupassa hoitamassa isoäidin ostokset, sillä kauppa olisi muuten ehtinyt mennä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2010 - 19:45

Saunaeväät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2010 - 10:46

Mikä se sellainen kauppa on jossa lauantaina pitäisi käydä?
Eikö torstai riitä seuraavaan viikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2010 - 00:27

Ostin viime perjantaina viikonlopun ruuat..ei tarvinnu lauantaina käydä kaupassa.