Mielestäni pornahtavia juttuja heti aamusta?

IE-reikään voidaan hyökätä myös sähköpostitse ????

www.tietokone.fi/uutiset/ie_...mpaign=rss

Lisätty: 21.01.2010 - 08:33

Täytyykö estää napsun paras vastaus, valitse parhaaksi jne viestit ettei siinä sivussa lähetetä vakoilijoita reiän kautta koneelleni? (Muuta postia vähempi tulee.)

Lisätty: 21.01.2010 - 11:04

Ei syytä huoleen katsoin mikä selaimeni versio on ja se on viimeisin IE8.

Avainsanat: hyökkääkö napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 11:43

Ei ymmärrä ei..."itseoppineena" en ymmärrä tietomakoneista paljon mitään vaikka mielelläni opastan muita...Viime keväänä kun ostin miniläppärin ja tuli vieraita käymään-Ihmettelivät virustorjuntaani....olin vetänyt sulttaanin koneen päälle.....Ei se kuulemma toimi niin...;O.?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2010 - 09:38

olen päivittänyt jo aikapäiviä sitten selaimen,
sähköpostiohjelmani ei näytä html-viesteissä kuvia tai sovellustoimintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 09:42

no voiskos ylläpito laittaa vaix parasvastaus ja valittu parhaaks vastaukseks osiot, tuon henk.koht profiiliin ..eikä lähettäis niit sit laisinkaan s.postiin....oisko tuol ideal kannattajii...jos vaix kaikki sitä ylläpidolta kauniiste pyydettäis...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2010 - 10:53

Olen ihan pihalla,kun lumiukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2010 - 12:03

Joka päivä tulee 1-3 kertaa viagra, pimpero ja hieromasauvamainoksia.
Ne liittyy aivan selvästi huuto.net palvelimeen. Kun en tee siellä kauppaa niin tilanne hauhoittuu, mutta aina kun kauppaan siellä niin oikein ryöpsähtää noita juttuja, ei auta mikään virustorjunta kun on kyse sähköpostista johon ei sellaista kunnollista edes saa.
Ulkomailta kun tilaan niin on pakko antaa sellainen e-mail osoite joka on vain ja ainoastaan siihen yhteen tarkoitukseen. Varsinkin Kiinasta jos tilaa niin saa joka päivä tilauksen jälkeen 1-25 mainosta kaupanpäälle. No thanks on siellä tuntematon käsite.