Kärsitkö aamuyön unettomuudesta ja miten saat aikasi kulumaan?

Itse ensin kokeilen vain kyljenkääntämistä, jossei se auta keitän teetä ja yritän uudelleen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2010 - 19:40

Joskus aika harvoin.Jos jää iltakävely tekemättä tai erehtyy kahvia jälkeen 18 juomaan.
Tai syö liian vahvasti illalla.
Jos herään luen kuvalehtiä tai ristikoita sängyssä.Jos ei uni meinaa sittenkään vielä tulla.
Menen keittiöön juon kaakaota jonkun leivän .Ja uusi yritys ,yleensä auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.01.2010 - 08:24

On tuo unettomuus tullut tutuksi kummassakin päässä yötä. Illalla menen vasta sitten nukkumaan kun olen tosi väsynyt ja aamulla nousen heti ylös kun siltä tuntuu. En edes yritä olla väkisin tuolla sängyssä. Kyllä se univelka sitten taas joskus tasaantuu ihan itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 09:33

Oli taas liki 9 kellon viisarit kääntynyt kun heräsin. Urheilugaalan loputtua tv:stä painuin pehkuihin. Muuten gaalassa esiintyneet eivät vaikuttaneet mömmöjen käyttäjilä kukaan.
Napsukaisille tiedoksi, mutta irvileukoja ja rakkikoiria piisaa joka paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 10:11

olen kans niit jotaka siel sängys kierii ja pyörii , hetkeks nukahdan sit taas herään ja pyörin ja hyörin laskien lampaat , erotellen mustat valkosist ja taas pyörin ja hyörin laskien isänän kuorsaus rytmiä .. no jossain vaihees nukahdan ja hups sit jo isäntä lähteekin töihin ja mä alas soffal , kuunnelen aamu tv,tä ja hetkeks nukahdan.. sellast pätkä unta se on ollut jo 10v jot aika paljon tullut tavaksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2010 - 11:56

En tiedä mistä kärsin, mutta vasta viideltä nukahdin tänä aamuna, ja sen seurauksena tunti sitten heräsin. Tällaista se on minulla ollut jo pitkään. Mutta sama kai tuo milloin sitä nukkuu, kun ei ole mihinkään menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 15:15

avaan tietsikan ja notkun netissä tai lähden Fiinan kanssa lenkille.
yleensä hyvin harvoin herään näin talviaikaan aamuyöstä,
kesällä valoisana aikan eri juttu.
uniliitto.fi/etusivu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 17:29

Aika usein herään aamuyöllä.Silloin makoilen sängyssä ja mietiskelen asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 23:39

Harvoin herään aamuyöstä,mutta keitän kahvit ja otan hesarin lehtilootasta,luen sitä,syön ja juon kahvia ja käyn nukkumaan muutamaksi tunniksi uudelleen,makeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2010 - 18:02

Ainoastaan silloin jos lapsi karjuu tai naapuri tanssii,
tässä talossa harvemmin kumpaakaan.
Luen kirjaa jos ei mikään muu auta, lehteä on turha lähteä etsimään laatikosta kun se tulee tänne korpeen aikaisintaan kello 06. Tilaus muuten loppuu huomiseen ja en uusi sitä.