Turkulaiset,oletteko ajelleet FÖRIllä eestaas?Itse hesalaisena ajelin yli ja kävin kauppahallissa kaakaolla, vietin Turku-

iltapäivää;seur.kerralla haluan ajella fillarilla(kesäaikaan)joen rantaa ja ihailla näkymiä!!Lisään Tku-kuvia kun kerkiän matkailuun.Kuvat ja tunnelman hiukan pilasi armoton pakkanen,kun näpit kylmettyi tsuumatessa.Melkein munasin itseni Förillä,enhän tiennyt,että oli ilmaista kyytiä,mutta en sentään kysynyt lautturilta,että koska taxfree aukeaa ;-D

Avainsanat: tku-iltapäivä auran rannoilla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2010 - 05:55

Kuules pate , sinä käyt todella harvoin kuukauden ajan jaksolla täällä Turussa, minä ottasin 5€ sinulta, mutta osasit ihmetellä sopivasti sen matkan hintaa, minä asun täl puol jokke, tääl o tuomiokirkko ja yliopisto, ja tol pual jokke o halli ja tori.

Kysyjän kommentti

Heips maarit3,aivan niin;yleensa juna puksuttaa nopeasti Turun asemalta eteenpain tai Hesaan pain ja itse sisalla;Olisin voinutkin siita Forin ajelusta ilolla maksaa...sen verran eksoottista kyytia oli!Itse Turussa olen ollut viimeksi monen monta vuotta sitten;kaynyt vanhassa pankissa yms...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 14:47

hehee....juu kyl olen aikas paljonkin, kun vielä olin sillattii hommis et menin tält puolt jokkee sin toispuol jokkee ja hieman oikas tuo föri sitä matkaa , jot melkein päivittäin...mut taxfriitti kauppaa siel lautal ei ollut silloinkaan..sihen taas mentiin ostoksille joko valkoisilla tai punaisilla lautoilla ja mennään kyl vielkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:58

Kuului kouluaikaan matkareittiin. Viime kesänä Tall Ships Racen aikaan tuli mentyy ees taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:00

vaikken ole turkulainen, olen ajellut förillä ees taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2010 - 18:48

En ole ajanut, mutta enpä ole käynyt Turussakaan sitten -70 luvun alun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 19:28

Förihän kulkee Turun ja Åbon väliä. Välillä ollaan täl pual jokke ja välillä taas tois pual jokke. Tiedoksi kaikille asiaan vihkiytymättömille, täl pual jokke on se puoli jolla Turun tuomiokirkko seisoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 01:31

Olen ajanut förillä sekä kampoförillä. Jokakesäisiä juttuja, kuten jäätelö kirjaston kulmalla.