Antti Hammarber(Irwin)olisi vielä elossa ilman Salmen Vexin ahneutta jaRiitta leski tietää sen!Uskotko,että näin on?

Lavajärvellä sen tajusin paljon ennen...!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 00:59

Kenenkään ahneuksista en tiedä;
Kansantaiteilija menehtyi sydänkohtaukseen 14. tammikuuta 1991 matkalla Viipurista Haminaan. Hänellä olisi ollut esiintyminen Viipurissa suomalaisen rakennusporukan harjakaisissa. Esiintymistä edeltävänä yönä Irwin heräsi koviin rintakipuihin ja hengenahdistukseen, jonka seurauksena ystävät lähtivät kuljettamaan häntä Suomen puolelle sairaalaan. Suomen puolelle tultaessa jouduttiin rajalla tehotarkastukseen, eikä seurue päässyt tullista ajoissa jatkamaan matkaa kohti Haminan sairaalaa, joka oli päämääränä. Lopulta perille päästyä hänet todettiin kuolleeksi. Vexi Salmen kertoman mukaan hänen viimeisiksi sanoikseen jäivät: "Kaasu pohjaan Illikainen, ilma loppuu."

Lähteet:
Wiki

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 00:57

En usko, että enää olisi elossa. Eletty elämä olisi jo vienyt ja kuka sanoo ettei olisi töpännyt, vaikka viimeiseltä keikalta olisi päässyt ajoissa hoitoon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 03:37

En usko .tiima vaantuli täyteen eikä päässyt ajoissa kunnon hoitoon olisiko siintäkään ollut apua.luoja tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 04:20

en usko

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 09:02

Enpä usko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.01.2010 - 09:11

En usko minäkään. Sillä elämän tyylillä ei ikivanhaksi olisi elänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 10:56

Uskon siihen,et jokaisen elämän pituus on ennalta määrätty.Miten se Irvinin kuolema liittyy Veksin ahneuteen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 11:17

En usko tuota väittämää kyllä jokainen on "oman onnensa seppä" Aikuinen mies osaa itse päättää mitä tekee ja mitä jättää tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 11:54

Huh, huh....ei alennuta Hymy-lehden tasolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 12:26

En usko.Mies oli aika juoppo ja tupakan polttaja.Eli eläämää aivan tosiaan kuin renttu.siis rentun ruusu kuvaa hyvin hänen elämäänsä.Mutta hyvä laulaja oli irwin.pidän edelleen hänen lauluistaan.Jos olis elintapojaan muuttanut aikoinaan niin olis voinut silloin elääkkin.mutta kerran täällä vaan ollaan jos halusi elää sen sit täysillä. Kyllä tippakin tapaa jos vahvaa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 13:13

Nyt en ole selvillä viime tapahtumista,ollaanko Irwiniä kaivamassa haudasta päivänvaloon ja tutkimuksiin?Antaa Antin maata rauhassa ja muistellaan viskinkarheita rallatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 15:03

Parhaita kavereita ne oli vuosikymmenet. Vexi teki kappaleet ja Irwin tulkitsi ne, eiköhän siinä puhallettu aikalailla samaan hiileen koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 20:28

Kyllä sillä elämäntyylillä pääsee hengestä...kuka vaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 23:08

Siinä määrin Antille viinakset maistui että uskoisin maksan poksanteneen jo aikoja sitten ja hänen siirtyneen taivaan estraadeille ilman kenenkään ahneuttakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 15:09

En usko tuota, elämäntapansa oli sellainen että elo jäi lyhyeksi. Turha syytellä ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2010 - 18:08

Ei alkoholisoituneet muutenkaan elä kovin pitkään.Hyvin harvoin.Elämänsä valinnut.