Minkälaisia televisioohjelmia katsoisit juuri lauantaiiltana?

Minun mieleeni olisivat hyvät kotimaiset viihdeohjelmat esim konsertit.

Avainsanat: ohjelma tarjonta kehnoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.01.2010 - 23:06

Dokumenttejä ja luonto-ohjelmia kaipaisin enemmän.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 21:22

nyttenkin tulee selviytyjät.. just hyvä ohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 21:29

Kotimaisia hyviä konsertteja minäkin katsoisin mielelläni..tulee vaan kaikenlaista hömppää..mitä ei kyllä jaksa katsella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 21:39

Kanavia on ton kortin kanssa niin paljon että menee selaamisekseksi Animal Planet on ihan kiva ja Discovery. Kotimaan tarjonta on usein aika heikkoa.Urheilua katselin kunnes naapuri meinas tulla poralla seinästä läpi.Aina lauantaisin jotain remppahomma kun likalle ei kelpaa valmiiks remontoitu asunto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 22:08

En katso paljon televisiota, koska sieltä ei useinkaan mitään hyvää näy.
Ehkä jos jotain musiikkiin liittyvää, juuri esimerkiksi jotain konsertteja, näkyisi, saattaisin istahtaa tv:n ääreen toviksi tai toiseksi.
Onneksi sentään joskus näkyy jotain mielenkiintoista: 11. päivä ensi kuuta alkaa Housen 4. tuotantokausi torstai-iltaisin, sitä aion katsoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 22:38

joitain leffoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 00:43

Discoveria katon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 01:36

Waterworld-elokuvan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 06:09

Hyviä viihdeohjelmia tai hyviä elokuvia. Kuitenkin jättäisin asiaohjelmat arkipäiville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 08:27

Mielellään leffoja katsoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 11:01

Hyviä kotimaisia sketsiviideohjelmia ja elokuvia ympäri maailmaa. Niitä minä lauantai-iltaisin katselisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 14:49

Konsertit menee kyllä, mutta kaikkein mieluiten katsoisin suurimaalisen jääkiekko-ottelun.
Esimerkiksi Pelicans-HIFK ja lopputulos 9-7 olisi mannaa sielulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2010 - 17:37

Musiikkipitoiset ohjelmat, laadukas kotimainen viihde ja sellaiset harmittomat ulkomaiset sarjat kuin Sydämen asialla ja Pokka pitää kelpaisivat hyvin. Yleensä meillä katsotaan lauantai-iltaisin jokin aiemmin taltioitu leffa, eilen katsoimme Postia Pappi Jaakobille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.01.2010 - 22:59

Jotain Bumtsi Bumin tapaisia musiikkivisailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2010 - 12:21

Kaikkea muuta paitsi ei kotimaista viihdettä joka on todella ala-arvoista, halveksii älykkäämpää katsojaa. Rikossarjat ovat ok, samoin laadukkaat dokumentit joita tulee Teemalta. Hyviä ulkomaisia elokuvia katsoo mielellään aj myös amerikkalaisissa on katsottavai leffoja.Se ilta milloin jotain katsottavaa tulee TV:stä ei ole merkityksellinen koska on olemassa tallennus ja voi katsoa vaikka lauantai-iltana jos on aikaa.
Travel-kanavalta tulee päivittäin katsottavaa eli myös viikonloppuna. DW on suosikkikanavani (euromaxit ja muut), samoin Ranskan kanavat.