Onko joku ottanut Finnmatkojen autoilupakettia Toscanaan, eli se missä auto odottaa lentokentällä, ja hotellit on valmiina?

Avainsanat: italia toscana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2010 - 13:26

Varaa myös iso kassillinen euroja mukaan,sillä Firenze on Italian kalleinta aluetta.Jopa italialaiset itse kumartaa.kun niille kertoo menevänsä Firenzeen.Kohtalokkaan kaunis kaupunki,keskustassa jalkapatikka ja yleiset(jos tarvii niitäkään)parhaimpia.Asustelin pari viikkoa yhden näyttelyn aikana siellä,ydinkeskustassa,mutta turistilisä esim.lounaissa on iso vrt.-sivupaikkoihin.Toscana ympärillä on lumoavan kaunis.Ky.matka oli omatoimi,nettivarauksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2010 - 21:48

kyllä varmasti monikin, ja uskoisin että se on yhtä kätevä juttu myös Toscanassa kuin muuallakin.
jos aiot autoilla lomallasi, niin kätevintähän se on aloittaa jo lentoasemalta ja jättää lähtiessä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 21:59

Olen varmuuden vuoksi turvautunut taksikyytiin. Viimeeksi oli navigaattorikin mukana mutta seuraavan kerran jos käyn samassa kaupungissa vuokraan Smartin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2010 - 22:31

Joo, auto odotti Firenzen lentoasemalla ja sinne se myös jätettiin aamuvarhaisella. Kaikki sujui hyvin vaikka liikenne oli vilkkaampaa kuin kotimaassa. Navigaattorista oli suunnaton apu. Varaudu tietulleihin. Joissakin paikoissa oli rahaa perimässä automaatti. Joissakin kopeissa istui ihka elävä mies.

Matkamme ei ollut Finn-matkojen järjestämä vaan ihan omatoimimatka.

Lähteet:
Firenze ja Pisa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2010 - 08:59

Kerran on oltu tuollaisella autoilulomalla ja se oli muistaakseni FM. Ihanaa seutua eikä mitään ongelmia ollut.