Estääkö saituus tavoittelemasta kauneutta?

Lisätty: 03.01.2010 - 12:32

Ei vain ruumiin kauneutta. Tarkoitan myös ympäristön kauneutta. Esim. kauniit astiat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 13:36

Kauneus on katoavaista, mutta rumuus lisääntyy.
Ei siihen ahkeruus eikä raha riitä.
Heitti Yves Saint Laurent myös "lusikan nurkkaan"!

Lisätty: 03.01.2010 - 14:16

Minullakin YS-L villapaita, kyllä se vielä 30 vuotta sitten mahtui päälle?

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Yves_S...nt-Laurent

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2010 - 12:25

”Ei ole olemassa rumia naisia, ainoastaan laiskoja!” Näin vakuutti aikanaan Helena Rubinstein, yksi kosmetiikkateollisuuden uranuurtajista.

tuskinpa saituus, vaan ponnisteluista huolimatta täydellinen lopputulos on vain harvan saavutettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 13:25

Naamavärkkiä on turha kaunistaa,mutta kauniisiin astioihin olen heikkona ja muunkin laiseen kauneuteen.Se on yleensä rahapula mikä estää toteuttamasta unelmia,että ei niinkään saituus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2010 - 14:21

Luonnon kauneuden katseleminen ei mitään maksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 15:57

kyllähän noit maiseemi kauniina kattelis mieluumin, kuin rumina , ja onhan se aika paljon kiinni kunnistakin ja niiden varoista , miten saavaat kauniiksi tienvierusta , puistot ym kunnan paikat ...kukilla ja istutuksilla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 20:45

Minulle ainakin kodin viihtyvyys ja omalle silmälleni kauneus on tärkeä asia. En ole niin varoissani, että saisin hankittua kaikkea sitä mitä haluaisin joten en voi kohdallani sanoa että saituus estää tavoittelemasta kauneutta vaan köyhyys. Ja koska rikkaat ovat tunnetusti melko pihejä niin voisin sanoa, että toisten kohdalla juuri saituus saa heidät kulkemaan resuvaatteissa ja pitämään kotonaan huonekaluja ym. viimeiseen asti.

Mitä tulee ihmisen ulkonäköön niin juuri saituus/köyhyys estää kauneuden sillä kyllä erilaisilla voiteilla ja meikillä saa ihmisestä kauniimman kunhan ei mennä yli hyvän maun. Varsinkin näin talvella iho kaipaa kosteusvoiteita ja sitä kautta pysyy terveempänä kuin kuivan karhea iho. Ei itsestään huolehtiminen ole turhamaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.01.2010 - 22:58

Kyllähän tosi saita jättää ostamasta esim. uusia vaatteita, pitää muka turhana jotain kauniita juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 01:17

Henkilökohtaisesti laitan rahani mieluiten johonkin pysyvämpään, kuin vaatteisiin tai astioihin. Arvostan käsitöitä (siis puusta tehtyä, raudasta taottua, käsin maalattua jne.) ja antiikkia ja omasta mielestäni ne ovat kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 08:16

Rumia ihmisiähän, näkee kun vähän katselee ympärilleen.
Mutta mikään aine ei tee rumasta kaunista.
kauneutta luon ympärilleni valitsemalla käyttöesineet myös ulkonäön perusteella, samoin sisustuksen yms.Kaikilla ei ole kauneuden tajua ja heille kelpaa ihan mikä tahansa.
Astiat ovat pysyvä hankintakohde, mitään halpistuotteita en osta.
Hyvä maku ei ole saituutta vaan juuri sen maun puutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 20:03

Saita ja nuuka ihminen on mielestäni ruma.Tarkoitan silloin, kun naukuu koko ajan, että se ja se maksaa niin ja niin paljon. Kasvot ovat pakostikin kireän näköiset. Huulet tiukasti yhdessä. Koko kroppa ikäänkuin käpertyy, kun kaikki maksaa. Voi, voi! Ei voi meikata, kun kaikki maksaa, ei voi hoitaa ihoaan, kun kaikki maksaa,Ei voi käydä kampaajalla, kun kaikki maksaa.Ei voi sitä, eikä voi tätä.Kannattaa satsata laatuun, jos yleensä hankkii yhtään mitään.