Olen menossa Puolan Gdanskiin, mietin sopiiko sähkölaitteet pistokkeisiin tai mistä haen oikeanlaisen adapterin?

Lisätty: 28.12.2009 - 23:03

Kiitos, tämä oli nopeaa. Nyt tätin kiharrin pelaa ja tukka on nätisti.

Lisätty: 02.01.2010 - 16:23

Olen menossa Wizzairin lennolla Turusta Gdanskiin noin viikon päästä.
Lento maksoi 9,90 takaisin 19,90 laukku 12,- ja 3 yötä kaupungin paras hotelli 200 euroa!! Edullista ja näyttää olevan kaunis vanha kaupunki. Kerron sitten lisää. Terveisin Monzarelli

Avainsanat: puola gdansk

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 18:17

Laitan tähän hyvän linkin asiasta, (ei ongelmia pienlaitteiden kanssa).
kropla.com/electric2.htm
Poland 230 V, 50 Hz, C & E, kun klikkaat kirjaimia niin näet minkä näköisiä pistokkeet on.
C-pistoke on normaali maadoittamaton (sama kuin meillä),
E on maadoitettu, mutta erilainen kuin meillä, siinä on piikki maadoituskoskettimena.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 19:12

Kyllä siellä laitteet suurin piirtein pelaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:36

EU maa pistä vaitamaan ne rasiat direktiivin mukaisiksi mihin ei töpselis käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:00

Jos oikein muista ei tarvi kuin pistoke seinään ja anna hurista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:00

Kyllä Puolassa toimii ilman vaikeuksia kaikki pienlaitteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 21:14

Jos adapteria/matkasovitinta tarvitset vaikka jollekin muulle reissulle niin Clas Ohlson myy erinomaista sellaista;
www.clasohlson.fi/Product/Pr...=144098724
Tuossa on viisi erillaista sovitinta samassa möykyssä.
Oletko menossa sinne Finnlinesin laivalla? Samanlainen reissu on suunnitteilla itselläkin keväällä...