Miten vietitte tämän joulupäivän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 15:32

Aamupäivä touhuten ja illan seurustelin perheen pienimmän ja hänen vanhempiensa kanssa.

Kysyjän kommentti

Ihana päivä oli sinulla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 22:28

Nousin viideltä.
Leivoin joulupullan, tortut ja keitin riisipuuron.
Söin lanttulaatikkoa ja kinkkua.
Aloitin sukan kutimen.
Luin kirjaa.
Pesin kaksi koneellista pyykkiä.
Vaihdoin lakanat.
Kerin paperinarulankaa kerälle.
Poltin kynttilöitä,
tiskasin,
pakastin pullat
söin tortun,
keitin kahveja
otin päikkärit ja söin
konvehteja
tiirailin telkkua jne....
en mennyt ulos enkä käynyt vaakalla.
Vaakalla käydään vasta uudenvuoden jälkeen kun on kunnolla sulateltu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.12.2009 - 22:50

Radiota kuunnellen, telkkaria katsellen, netissä surfaten, syöden, lukien. Tärkeimmät olivatkin siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 23:49

Lukien ja syöden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 00:00

Nukuin kymmeneen,join aamukahvin ja söin kasan voileipiä,olla öllöttelin,lueskelin ja katselin kaukkareita päivällä,tein hyvää wokkiruokaa ja oleskelin.Illalla vein pienen lahjuksen seinänaapurille,jutusteltiin kuulumiset ja kipattiin lasillinen punkkua.Siinähän se harmaan värinen päivä meni harmaassa oloasussa;mukavasti.Huomenna onkin Tapaninpäivän riennot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 05:18

Eilen meillä oli hirmupakkaset, joten en päässyt sukuloimaan. Odottelen lämpimempiä aikoja. Nautin joulusta ja kotona olosta.