Mitäpä puuhailet juuri nyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 15:34

Pistin just maissikananrintaa ja juureksia(porkkanaa,bataattia ja paria sorttia sipulia,valko,shalotti,punasipulia)uuniin,päälle öljyä ja mausteita,haudutellaan niitä kimpassa ja sit nautitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.12.2009 - 15:36

Laittelen ruokaa. Aika kevyttä.Eilen tuli syötyä oikein kunnolla.Sitten koetan parannella flunssan poikasta, joka teki minuun hyökkäyksen ja vei pahus soikoon äänen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 16:01

ruokaa jo tovin sulatellut ja areenalta katsoin kera sukankutomisen.... kuusi varkaat.. olikin hyvä leffa ...joulukahvei koht puoliin keittelen ja joskos sit piparit myös seuraks kahvikupposen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 16:24

Nyt täytyy sanoa, että syönnin päälle makailen sohvalla läppäri masun päällä. Kuuntelen jouluradiota ja surfailen ,eli napsuilen ,sekä katson uutisia muualta maailmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.12.2009 - 16:47

Tässähän minä istun ja kirjoitan. Radio on auki ja kuuntelen sieltä ohjelmaa. Syötyä tuli jo muutama tunti sitten. Mitä sitä joulupäivänä sen ihmeempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.12.2009 - 16:59

Juuri nyt istun ja vilkuilen ikkunasta ulos, josko kohta pikku-Ida tulee mummia katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 17:06

Juuri äsken juotiin päiväkahvit kera hedelmäkakun ja pipareiden,olen myös lukenut ja ottanut päiväunet.Äsken aukaisin koneen ja nyt vähän napsuilen.Tänään olemme ihan kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 17:35

Katselen just Nelosen ihanaa draamaa. Mainoskatko loppui just... eikun takaisin haaveilemaan...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 18:01

Kyselysi aikaan vedin parin tunnin ettoneet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 18:05

Nautin jouten olosta. Sukuloinnit jäävät väliin, ulkona melkein -30 astetta pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 19:08

Saunoin juuri ja nyt pakkailen laukkuihin tavaroitamme huomista kotiinpaluuta varten.
Ylenpalttista hyvänäpitoa on tämä joulunaika ollut. Kotiin on mukava palata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 21:48

Tietokoneen ääressä kuten varmaan useampi muukin vastaaja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 22:27

Tässä on tullut telkkaria katsottua...ja äskettäin tulin katsomaan..mitä napsussa näkyy ja kuuluu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.12.2009 - 23:41

Syön kinkkua