Vietätkö joulun kotona vai lähdetkö esim. sukulaisten luo?

Avainsanat: joulunvietto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 18:43

Mökille yksikseni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.12.2009 - 14:07

Kotona olen yleensä, ellen ole lähtenyt matkoille maan rajojen ulkopuolelle. Muutaman joulun olen ulkomailla viettänyt. Tänä vuonna pysyn visusti neljänseinän sisällä täällä kotokonnuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 14:19

Lähden pitkästä aikaa Joulunajaksi vanhempieni luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 14:35

floridassa ollaan äitin ja isäpuolen kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 14:44

Kotosalla ollaan ja joulun pyhinä vieraillaan vanhan isäni luona toisella paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 14:51

täl mäjes ollaa ja nautittaa kahden kesken kattejen kans .. nuorimaisen piti tulla poppoonsa kans , mut sai sit inspiksen , et rukalle , kun hinkuuvat koko poppoo isoihin rinteisiin lasketteleen....ja toinen tytär popoonsa kans jo käväs kans , eilen läksivät , jot sit vaan saunotaan sekä ulkoillaan , jos ilmat sallii ...nautitaan rauhasta , eikä edes kauheaste popsita herkkujakaan, kun en niitä leivonnaisia tee enkä osta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 15:26

kotona perheen kanssa vietetään joulua.Joulu on meille yleensä sellainen aika että ollaan paljon yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 15:49

Pojan luo mennään, koska pienilä lapsilla on niin tärkeää nuo säännölliset nukkumaanmenoajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.12.2009 - 16:21

Kotona olen jouluni aina viettänyt siitä lähtien kun äitini kuoli. Silloin vuoroteltiin jouluisin toistemme luona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 16:38

Itsekseni olen ehkä ystävien kanssa,katsotaan;mun pikku perhe suuntasi tänään Ylläkselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 19:18

Kyllä kotona ja sitte vaimon tyttären luona varmaankin ollaan ja pitää appivanhempiakin käydä tervehtimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 20:33

Kotona vaan. Sukulaiset tulee tänä vuonna meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 21:05

Tänä jouluna ollaan kotona vain hautausmailla käydään,nyt on sitten yksi kynttilä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 22:05

Kotona, sukulaisten parissa.