Piditkö antamasi uuden vuoden lupauksen?

Avainsanat: uudenvuodenlupaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.12.2009 - 04:00

En pitänyt. Taas vuodenvaihteessa joukko uusia lupauksia, saas nähdä miten käypi.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuo onkin hyvä idea: useampi lupaus, niin sitten ehkä yksi saattaa tulla pidettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.12.2009 - 23:47

Eipä nuo ole pitäneet. Siksi en lupaile mitään nykyisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 05:53

Jos sen teen, niin pidän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:17

Huonosti ovat pitäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 09:56

ei ole taaskaan tullut pidetyks, joskos nyt lupais, et ei lupaa mitään ja pitäis sen, mut luulen et ei sekään tule pidetyx ... jot sama lupaus , joka vuos , vuodest toiseen... on jo jäänyt niinkuin lupausten vakkarix...arvatkaapas mikä se lie .. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 13:02

Kyllä varmaan,en tosin muista tulinko luvanneeksi yhtikäs mitään :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 19:01

Jeps. Lupasin olla lupaamatta mitään!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 22:48

En ole koskaan tehnyt sellaista.
Jos joskus on koulussa pakoitettu niin ehkä on jotain perushelppoa luvattu, kuten lumipesu veljelle.